recente blog artikelen
Sales op de lopende band
Sales en het werken met targets is niet ‘one size fits all’. De manier waarop jij aan sales doet moet namelijk passen bij je visie, doelen, prijs, product maar vooral ook bij jouw mensen. Er wordt dan ook nergens zo veel verwacht als op de sales afdeling bij bedrijven. Deze moeten non-stop en continu blijven presteren. Of anders. Maar is dat nog wel realistisch in deze tijden?
Voorbereiden op de toekomst
Het tempo van veranderingen neemt toe en bedrijven moeten klaar zijn voor een toekomst die digitaal, snel en onzeker is. De vraag daarbij is ben je zelf in regie of laat je de dingen overkomen?
Waarom zou je bloggen
Het is een vraag die regelmatig speelt -Waarom zou ik gaan bloggen. Zeker nu bedrijven snel resultaat willen zien lijkt het delen van blogs steeds meer een zinloze exercitie. Maar is dat wel zo en wat is dan het alternatief
Lastige taal
Veel mensen willen intelligent gevonden worden. De manier waarop zij dit vaak proberen te realiseren is door complexe taal, doordrenkt met jargon te gebruiken. Maar als je eerlijk bent; wil je slim of juist begrepen worden?
Kansen blijven zien | TNWBoost
#TNWboost is het meest opwindende digitale marketingevenement van 2021. Ben je klaar voor baanbrekende sprekers, ideeën en de kans om te netwerken vanaf de bank in je woonkamer
Jouw doelen in de prullenbak
Bij 66% van de bedrijven weten medewerkers niet wat de doelen zijn. Een schrikbarend hoog aantal . En waarschijnlijk ligt dat percentage momenteel nog hoger. Dus wat te doen?
De juiste beslissingen nemen
Iedere dag neemt een bedrijf honderden, zo niet duizenden kleine beslissingen. Echter door het volume van de “kleine” beslissingen kan de impact uiteindelijk groot zijn. Iedere keer een druppel laat de emmer op termijn ook overlopen.
Niet te onderhandelen
Iedereen onderhandelt. Werknemers en werkgevers onderhandelen over het beste contract en momenteel zijn politici aan het onderhandelen over de beste coalitie. Toch is het beeld over onderhandelen vaak verkeerd. Waar gaat het fout
Ouderen problemen
De gemiddelde werknemer wordt steeds ouder. Het is dan ook veilig om te stellen dat er meer vijftigers er op de werkvloer rondlopen dan dertigers. Maar vaak houdt de leiding niet zo van ouderen.
De pijn van afwijzing
Ieder bedrijf kent wel dat gevoel van ik kan iedereen helpen met onze producten. Hierdoor voel jij je haast verplicht om iedereen als potentiële klant te zien. Maar het is een valkuil om dit te denken en dan ook vaak een klap in het gezicht wanneer je aanbod wordt afgewezen
Online onderhandelen
Slechts een klein aantal verkopers wordt écht effectieve onderhandelaars. Dat komt omdat de meesten van ons niet zijn opgeleid om deze gesprekken te voeren. En in deze online tijden verkeerde beslissingen nemen. Beslissingen die het aantal deals negatief beïnvloeden.
De tijd van verandering
Er wordt nergens binnen het bedrijfsleven zoveel geld verspild als aan niet-afgeronde projecten en veranderingen. De oorzaak hiervan is vaak simpelweg tijd.
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales

Hoeveel tijd ben je waard?
marketing

Waarom je aan Marketing moet doen

Een reddingsboei in deze tijden | het nieuwe werken
strategie

Op de juiste manier bouwen aan vertrouwen
structuur

Focus: Hoe het jouw business kan maken of breken

De Ultieme Online Strategie
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl