recente blog artikelen

Sales op de lopende band

Sales op de lopende band

Sales en het werken met targets is niet ‘one size fits all’. De manier waarop jij aan sales doet moet namelijk passen bij je visie, doelen, prijs, product maar vooral ook bij jouw mensen. Er wordt dan ook nergens zo veel verwacht als op de sales afdeling bij bedrijven. Deze moeten non-stop en continu blijven presteren. Of anders. Maar is dat nog wel realistisch in deze tijden?

Lees meer
Lastige taal

Lastige taal

Veel mensen willen intelligent gevonden worden. De manier waarop zij dit vaak proberen te realiseren is door complexe taal, doordrenkt met jargon te gebruiken. Maar als je eerlijk bent; wil je slim of juist begrepen worden?

Lees meer
De juiste beslissingen nemen

De juiste beslissingen nemen

Iedere dag neemt een bedrijf honderden, zo niet duizenden kleine beslissingen. Echter door het volume van de “kleine” beslissingen kan de impact uiteindelijk groot zijn. Iedere keer een druppel laat de emmer op termijn ook overlopen.

Lees meer
Niet te onderhandelen

Niet te onderhandelen

Iedereen onderhandelt. Werknemers en werkgevers onderhandelen over het beste contract en momenteel zijn politici aan het onderhandelen over de beste coalitie. Toch is het beeld over onderhandelen vaak verkeerd. Waar gaat het fout

Lees meer
De pijn van afwijzing

De pijn van afwijzing

Ieder bedrijf kent wel dat gevoel van ik kan iedereen helpen met onze producten. Hierdoor voel jij je haast verplicht om iedereen als potentiële klant te zien. Maar het is een valkuil om dit te denken en dan ook vaak een klap in het gezicht wanneer je aanbod wordt afgewezen

Lees meer
Online onderhandelen

Online onderhandelen

Slechts een klein aantal verkopers wordt écht effectieve onderhandelaars. Dat komt omdat de meesten van ons niet zijn opgeleid om deze gesprekken te voeren. En in deze online tijden verkeerde beslissingen nemen. Beslissingen die het aantal deals negatief beïnvloeden.

Lees meer

Jerry is Gastblogger voor o.a.:

Frankwatching logo

Frankwatching

Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.

emerce

Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.

nieuws.social

Het grootste informatieve portal dat draait om ‘nieuws’ en ‘social’. Het biedt een podium aan exclusieve experts met allen een eigen visie, ervaring en creatieve inzichten.

Sales

De cijfers spreken je tegen

Afgelopen week was ik op afspraak bij één van mijn ...
/

Zeg Nee tegen No Cure No Pay

Een theorie die aan de oppervlakte goed lijkt, kan ik ...
/

Hoeveel tijd ben je waard?

"Voor een opkomend landelijk evenement willen we graag aansprekende sperkers ...
/

marketing

Waarom je aan Marketing moet doen

Marketing komt altijd voor de verkoop. Marketing houdt zich bezig ...
/

Een reddingsboei in deze tijden | het nieuwe werken

En toen zat opeens heel Nederland thuis te werken...  Het ...
/

Online is niemand veilig

Thomas Cook, de oudste reisorganisatie ter wereld, werd vorige week ...
/

strategie

Nooit aannemen

Je kent het verschijnsel vast wel; aannames. De wereld om ...
/

Op de juiste manier bouwen aan vertrouwen

Vorige week publiceerde de Volkskrant een artikel over ‘het echte ...
/

Innoveren is overleven

De omgeving van een organisatie is altijd onderhevig aan verandering ...
/

structuur

Focus: Hoe het jouw business kan maken of breken

Als ondernemer bezit je een eigenschap waarmee je jouw business ...
/

De Ultieme Online Strategie

De mogelijkheden die het internet biedt zijn overweldigend & oneindig ...
/

Heb jij jezelf de markt uit geprijsd?

Wist je dat de prijs die je vraagt voor jouw ...
/

events

Geen berichten gevonden.

gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Het is tijd voor weer een waardevol gastartikel van Peter Post, Copywriter. Tijdens zijn regelmatig verschijnende blogs neemt hij jou mee ...
/ Gastblog

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

Het is tijd voor eerste waardevolle gastartikel van Peter Post, Copywriter. Tijdens zijn regelmatig verschijnende blogs neemt hij jou mee ...
/ Gastblog

Archief

contact

+31 (0)6 48 95 29 04
jerry@jerryvanstaveren.nl