Selecteer een pagina

Consultant & Strateeg

Jerry is een ervaren Business Consultant en ontdekte al op jonge leeftijd zijn passie voor sales en het behalen van resultaat.

Hij heeft ervaring opgedaan als Manager bij grote Nederlandse bedrijven zoals MediaMarkt, Reed Business en Kenwood. Daarnaast als Business Coach voor top ondernemers als Eelco de Boer en Janne Schuijn.

Tegenwoordig helpt hij bedrijven in maatwerk projecten om  meer resultaat te behalen en versneld hun zakelijke doelen te bereiken.

Kan hij jou ook helpen om versneld jouw doelen te bereiken?

Bekend van

Specialisme

Als consultant sta ik vooral in mijn kracht wanneer ik organisaties kan adviseren en ondersteunen in het bereiken van hun doelstellingen en dit concreet te vertalen naar de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij is de menselijke factor van essentieel belang.

Ik breng mensen graag in beweging en probeer ze in hun kracht te zetten. Daarbij probeer ik een balans te vinden tussen luisteren, enthousiasmeren, binden en verbinden. 

Doel

“Als constultant wil ik jouw bedrijf helpen groeien. Groei is waarom we wakker worden, gesprekken voeren en zaken doen. Mijn aanpak brengt je stap voor stap dichter bij jouw doelen, op maat gemaakt voor jouw situatie. Overzichtelijk, praktisch en resultaatgericht.
Laten we samen kijken of we jouw bedrijf ook kunnen laten groeien.”

een greep uit de Opdrachtgevers

Een Business Partner

Als consultant geeft Jerry strategisch advies aan het management van een bedrijf om de effectiviteit te optimaliseren. Dat wil zeggen dat hij een bedrijf van advies voorziet waarmee ze betere resultaten in bijv. de bedrijfsprocessen, de conversie of de positionering t.o.v. de concurrenten behalen.

Vaak gaat het verder dan alleen het geven van advies en is hij ook nauw betrokken bij de uitvoering van het advies. Denk hierbij aan training van de medewerkers, maar ook over hulp bij het invullen van de strategie of andere belangrijke vraagstukken. 

 

recente blog artikelen

Voorbereiden op de toekomst

Voorbereiden op de toekomst

Het tempo van veranderingen neemt toe en bedrijven moeten klaar zijn voor een toekomst die digitaal, snel en onzeker is. De vraag daarbij is ben je zelf in regie of laat je de dingen overkomen?

Waarom zou je bloggen

Waarom zou je bloggen

Het is een vraag die regelmatig speelt -Waarom zou ik gaan bloggen. Zeker nu bedrijven snel resultaat willen zien lijkt het delen van blogs steeds meer een zinloze exercitie. Maar is dat wel zo en wat is dan het alternatief

Lastige taal

Lastige taal

Veel mensen willen intelligent gevonden worden. De manier waarop zij dit vaak proberen te realiseren is door complexe taal, doordrenkt met jargon te gebruiken. Maar als je eerlijk bent; wil je slim of juist begrepen worden?

Vul onderstaand jouw gegevens in & kom z.s.m. in contact met Jerry van Staveren

Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Op welk gebied kan ik je helpen?

Wat voor samenwerking zou het beste voor jou passen?

Op welk gebied zou je een workshop willen?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn?

Over welk onderwerp moet de lezing gaan?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn tijdens de lezing?

Welk budget heb je hiervoor gereserveerd?

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden