Selecteer een pagina

Consultant

Jerry is een ervaren Business Consultant en ontdekte al op jonge leeftijd zijn passie voor het behalen van resultaat en versnellen van organisaties.

Hij heeft ervaring opgedaan als Manager bij grote bedrijven zoals MediaMarkt, Reed Business en Kenwood. Daarnaast als Business consultant voor partijen als ABN Amro, ANWB en Nationale Nederlanden.

Tegenwoordig helpt hij bedrijven in maatwerk trajecten om  versneld hun zakelijke doelen te bereiken.

Kan hij jou ook helpen om versneld jouw doelen te bereiken?

Bekend van

Specialisme

Als consultant staat Jerry vooral in zijn kracht wanneer hij organisaties kan adviseren en ondersteunen in het bereiken van hun doelstellingen en dit concreet te vertalen naar de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij is de menselijke factor van essentieel belang.

Hij brengt mensen graag in beweging en probeert ze in hun kracht te zetten. Daarbij is hij continue bezig een balans te vinden tussen luisteren, enthousiasmeren, binden en verbinden. 

Casestudies - Jerry van Staveren

Doel

“Als consultant wil ik jouw bedrijf helpen groeien. Groei is waarom we wakker worden, gesprekken voeren en zaken doen. Mijn aanpak brengt je stap voor stap dichter bij jouw doelen, op maat gemaakt voor jouw situatie. Overzichtelijk, praktisch en resultaatgericht.
Laten we samen kijken of we jouw bedrijf ook kunnen laten groeien.”

een greep uit de Opdrachtgevers

Een Business Partner

Als consultant geeft Jerry strategisch advies aan het management van een bedrijf om de effectiviteit te optimaliseren. Dat wil zeggen dat hij een bedrijf van advies voorziet waarmee ze betere resultaten in bijv. de bedrijfsprocessen, de conversie of de positionering t.o.v. de concurrenten behalen.

Vaak gaat het verder dan alleen het geven van advies en is hij ook nauw betrokken bij de uitvoering van het advies. Denk hierbij aan training van de medewerkers, maar ook over hulp bij het invullen van de strategie of andere belangrijke vraagstukken. 

 

recente blog artikelen

Vooroordelen winnen het van feiten

Vooroordelen winnen het van feiten

Dagelijks kom ik ze tegen; ‘vooroordelen’. Ze verschijnen in vele gedaanten maar leveren allemaal dezelfde schade op. Misvattingen, verspilling, herstelwerkzaamheden, budget overschrijdende projecten, ontevreden klanten en medewerkers. Maar waar ligt daaraan ten oorzaak

Het gevaar bij stakeholders

Het gevaar bij stakeholders

Ieder project heeft te maken met een grote variatie aan belanghebbenden. En zoals iedere manager of projectleider je kan vertellen bestaat er niet zoiets als een stabiel stakeholdersveld. Een deel van de stakeholders kan je namelijk vrij eenvoudig identificeren maar er zijn ook belanghebbenden waar je wellicht niet zo snel aan denkt en je dan ineens verrast wordt door een onvoorziene groep. En je weer terug kan naar de tekentafel.

Een jaar voor mogelijkheden en niet beperkingen

Een jaar voor mogelijkheden en niet beperkingen

Nu dat het jaar 2021 achter ons ligt kijken we massaal naar dit nieuwe jaar en de hoop voor de toekomst. Veel mensen hebben goede voornemens samengesteld. Maar uit onderzoek blijkt dat ruim drie kwart deze niet zal bereiken of volhouden. Ondanks de beste intenties. Waar ligt dat aan

Vul onderstaand jouw gegevens in & kom z.s.m. in contact met Jerry van Staveren

Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Op welk gebied kan ik je helpen?

Wat voor samenwerking zou het beste voor jou passen?

Op welk gebied zou je een workshop willen?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn?

Over welk onderwerp moet de lezing gaan?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn tijdens de lezing?

Welk budget heb je hiervoor gereserveerd?

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden