Selecteer een pagina

Consultant

Jerry is een ervaren Business Consultant en ontdekte al op jonge leeftijd zijn passie voor het behalen van resultaat en versnellen van organisaties.

Hij heeft ervaring opgedaan als Manager bij grote bedrijven zoals MediaMarkt, Reed Business en Kenwood. Daarnaast als Business consultant voor partijen als ABN Amro, ANWB en Nationale Nederlanden.

Tegenwoordig helpt hij bedrijven in maatwerk trajecten om  versneld hun zakelijke doelen te bereiken.

Kan hij jou ook helpen om versneld jouw doelen te bereiken?

Bekend van

Specialisme

Als consultant staat Jerry vooral in zijn kracht wanneer hij organisaties kan adviseren en ondersteunen in het bereiken van hun doelstellingen en dit concreet te vertalen naar de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij is de menselijke factor van essentieel belang.

Hij brengt mensen graag in beweging en probeert ze in hun kracht te zetten. Daarbij is hij continue bezig een balans te vinden tussen luisteren, enthousiasmeren, binden en verbinden. 

Doel

“Als consultant wil ik jouw bedrijf helpen groeien. Groei is waarom we wakker worden, gesprekken voeren en zaken doen. Mijn aanpak brengt je stap voor stap dichter bij jouw doelen, op maat gemaakt voor jouw situatie. Overzichtelijk, praktisch en resultaatgericht.
Laten we samen kijken of we jouw bedrijf ook kunnen laten groeien.”

een greep uit de Opdrachtgevers

Een Business Partner

Als consultant geeft Jerry strategisch advies aan het management van een bedrijf om de effectiviteit te optimaliseren. Dat wil zeggen dat hij een bedrijf van advies voorziet waarmee ze betere resultaten in bijv. de bedrijfsprocessen, de conversie of de positionering t.o.v. de concurrenten behalen.

Vaak gaat het verder dan alleen het geven van advies en is hij ook nauw betrokken bij de uitvoering van het advies. Denk hierbij aan training van de medewerkers, maar ook over hulp bij het invullen van de strategie of andere belangrijke vraagstukken. 

 

recente blog artikelen

Verdwalen in het project doolhof

Verdwalen in het project doolhof

In de praktijk zie je vaak dat een middel het doel wordt gemaakt en een projectteam verzand in allerlei randzaken. Ze zijn vooral heel druk met druk zijn en moeten vaak aan het eind van de rit met tegenzin toegeven dat het niet heeft opgeleverd wat ze van te voren hadden gedacht. Of hadden gehoopt.

Data als brandstof voor de toekomst

Data als brandstof voor de toekomst

De kansen van data lijken haast oneindig. Het analyseren en interpreteren van data wordt van steeds groter belang. Het biedt o.a. kansen om inzicht te krijgen in je markt, gerichter klanten te bedienen en geeft inzicht in nieuwe kansen die je kan aangrijpen. Maar waar begin je en wat kan je allemaal met data

Vul onderstaand jouw gegevens in & kom z.s.m. in contact met Jerry van Staveren

Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Op welk gebied kan ik je helpen?

Wat voor samenwerking zou het beste voor jou passen?

Op welk gebied zou je een workshop willen?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn?

Over welk onderwerp moet de lezing gaan?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn tijdens de lezing?

Welk budget heb je hiervoor gereserveerd?

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden