Selecteer een pagina

Consultant & Strateeg

Jerry is een ervaren Business Consultant en ontdekte al op jonge leeftijd zijn passie voor sales en het behalen van resultaat.

Hij heeft ervaring opgedaan als Manager bij grote Nederlandse bedrijven zoals MediaMarkt, Reed Business en Kenwood. Daarnaast als Business Coach voor top ondernemers als Eelco de Boer en Janne Schuijn.

Tegenwoordig helpt hij bedrijven in maatwerk projecten om  meer resultaat te behalen en versneld hun zakelijke doelen te bereiken.

Kan hij jou ook helpen om versneld jouw doelen te bereiken?

Bekend van

Specialisme

Als consultant sta ik vooral in mijn kracht wanneer ik organisaties kan adviseren en ondersteunen in het bereiken van hun doelstellingen en dit concreet te vertalen naar de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij is de menselijke factor van essentieel belang.

Ik breng mensen graag in beweging en probeer ze in hun kracht te zetten. Daarbij probeer ik een balans te vinden tussen luisteren, enthousiasmeren, binden en verbinden. 

Doel

“Als constultant wil ik jouw bedrijf helpen groeien. Groei is waarom we wakker worden, gesprekken voeren en zaken doen. Mijn aanpak brengt je stap voor stap dichter bij jouw doelen, op maat gemaakt voor jouw situatie. Overzichtelijk, praktisch en resultaatgericht.
Laten we samen kijken of we jouw bedrijf ook kunnen laten groeien.”

een greep uit de Opdrachtgevers

Een Business Partner

Als consultant geeft Jerry strategisch advies aan het management van een bedrijf om de effectiviteit te optimaliseren. Dat wil zeggen dat hij een bedrijf van advies voorziet waarmee ze betere resultaten in bijv. de bedrijfsprocessen, de conversie of de positionering t.o.v. de concurrenten behalen.

Vaak gaat het verder dan alleen het geven van advies en is hij ook nauw betrokken bij de uitvoering van het advies. Denk hierbij aan training van de medewerkers, maar ook over hulp bij het invullen van de strategie of andere belangrijke vraagstukken. 

 

recente blog artikelen

Verkoop risico’s

Verkoop risico’s

In het dagelijks gebruik worden verschillende interpretaties aan het woord risico gegeven. Voor de één heeft risico een negatieve klant terwijl voor anderen het meer als een kans klinkt. Als bedrijf willen we eigenlijk zo veel mogelijk risico’s beperken. Maar hoe kan je ondernemen door risico’s beperken

De verandering leiden

De verandering leiden

Uit recent onderzoek blijkt dat 57% van bedrijven er niet in slaagde nieuwe veranderingen efficiënt door te voeren. Dit heeft nooit één hoofdreden maar er kan wel gesteld worden dat het leiderschap niet voldoende heeft gepast bij wat er voor de verandering gevraagd werd.

Druk met druk zijn

Druk met druk zijn

Druk zijn is tegenwoordig een status symbool geworden, die veel mensen als een eremedaille dragen. Maar is dat wel iets om trots op te zijn?

Vul onderstaand jouw gegevens in & kom z.s.m. in contact met Jerry van Staveren

Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Op welk gebied kan ik je helpen?

Wat voor samenwerking zou het beste voor jou passen?

Op welk gebied zou je een workshop willen?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn?

Over welk onderwerp moet de lezing gaan?

Hoeveel mensen zullen er aanwezig zijn tijdens de lezing?

Welk budget heb je hiervoor gereserveerd?

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden