recente blog artikelen
Verkopen kost tijd
Goede verkoop en het verhogen van de conversie heeft allemaal te maken met één ding: Hoe wordt de tijd besteed? Vooral wanneer het draait om (koude) acquisitie moet je iets toepassen dat totaal tegendraads voelt en anders is dan de meeste verkopers doen.
Verander de blik, verander de uitkomst
Een simpele, maar zeer effectieve manier om potentiële klanten in betalende klanten te transformeren is door hun blik op jouw product of dienstverlening te veranderen. Verander de blik, verander de uitkomst
De voornaamste reden waarom mensen jou ontvolgen op social media
Mensen worden online meer ontvolgt dan ooit te voren. Waar de aandacht steeds kleiner wordt en onze online bezigheden steeds groter is er momenteel een strategie aan terrein aan het winnen. Deze strategie is de voornaamste reden van al dit gedrag.
Het ontbrekende stukje van succesvol ondernemen
Veel ondernemers en werkgevers zien een belangrijk onderdeel over het hoofd als het gaat om succesvol ondernemen en het maximale uit jouw partners, potentiële klanten en werknemers te halen. Het is het ontbrekende stukje.
Gooi jij geld overboord?
Als het op marketingbudgetten aan komt gooien veel ondernemers geld overboord. Ze maken de verkeerde keuzes en laten zich beïnvloeden door nostalgie. Ze gaan voor de korte termijn en belemmeren daarmee hun groei
Wat doe je?
Het is zonder twijfel de meest gestelde vraag en is voor de meeste mensen blijkbaar heel onduidelijk. Met ruim 40.000 coaches is dat natuurlijk ook voor te stellen. In deze bijdrage geef ik persoonlijk antwoord op die vraag en neem ik hopelijk alle onduidelijkheid weg
Het leed dat Bots heet
Is al die automatisering en de opkomst van bots wel zo positief voor ons als ondernemers? Ontdek wat het in de praktijk betekend
Als verkoop je tegen zit
Zolang we ondernemen blijft het een relevant onderwerp: Verkoop. Maar hoe kan je op een slimme manier jouw verkoop naar het volgende niveau brengen? In deze bijdrage deel ik een simpele en effectieve tip
Doe niet zo oppervlakkig
Blijf jij oppervlakkig als het om jouw business draait? Of doe je de dingen die nodig zijn om jouw doelen te bereiken? Ontdek het in deze bijdrage
De beste leerschool
Als het om ondernemerschap draait, wat is dan de beste leerschool? Waarmee kan je versneld stappen zetten en oprecht jouw business mee naar het volgende plan tillen?
Als jouw schoorsteen moet roken
De schoorsteen van jouw business moet roken. Maar als resultaat uitblijft maken we vaak keuzes die ons transformeert van de grootste aanjager van onze business naar zijn grootste vijand.
JVSP13 SUCCESVOL MET CONTENT MARKETING
In aflevering 13 van JVSP ga ik in gesprek met Chelsea, content marketing expert en eigenaar van Online Bazen. In deze aflevering deelt hij hoe hij o.a. een platform heeft gecreëerd met ruim 25000 bezoekers per maand en wat in zijn ogen goede content is.
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales
marketing

Waarom kritisch denken onmisbaar is voor je business

Wat zijn de redenen om niet samen te werken?

Welk kanaal mag absoluut niet ontbreken
strategie

Executiekracht | Van plannen naar doen
structuur
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl