recente blog artikelen
Achter het net phishen
Steeds meer mensen ontvangen op dagelijkse basis nepberichten en deze worden steeds geloofwaardiger. Maar wat kan jij hier tegen doen
Geen tijd om te rouwen
De wereld om ons heen veranderd. Deze veranderingen vinden in een steeds hoger tempo plaats en zijn een enorme uitdaging voor organisaties. Veranderen moet, maar hoe verander je goed
Executiekracht | Van plannen naar doen
Het onvermogen om ideeën om te zetten in nieuwe producten, diensten of strategieën in het tempo dat nodig is maakt organisaties kwetsbaar. Mensen in je bedrijf hebben die goed zijn in de executie van een plan maakt hét verschil tussen dromen en dingen echt opleveren! Dingen die werken en meerwaarde leveren.
werken in de toekomst
De manier waarop wij werken is ingrijpend veranderd over de jaren. Tegenwoordig nemen machines veel van de menselijke taken en banen over. Maar wat staat ons nog te wachten
The Next Web – Europas favoriete event in een nieuw jasje #TNW2020
Organisatoren van conferenties zitten wereldwijd met de handen in het haar, nu de coronamaatregelen hun werk onmogelijk maakt. Maar daar liet Europa’s favoriete conferentie ‘The Next Web’ zich niet door tegenhouden.
De ideale tijd voor hervorming
Veel mensen zien de huidige corona omstandigheden als ideale kans om te werken aan een betere wereld. Om zaken af te breken die in hun ogen niet werken en uit het puin het weer beter op te bouwen. Maar werkt dat ook zo?
De social media alarmbel
Social media is inmiddels helemaal verweven in ons leven. We kunnen, of beter gezegd willen, niet meer zonder. Ondanks dat we steeds vaker de nadelen ervan ervaren.
Disruptie in consultancy
Corona treft het bedrijfsleven hard maar bijna nergens is dit beter voelbaar dan binnen de consultancy. Daarnaast komt steeds vaker het onderzoek of advies niet meer van externen maar juist van binnenuit. Een verandering met gigantische gevolgen.
Hoe digitaal vaardig zijn we
Je zou haast gaan denken dat corona de werknaam is van digitaal werken. Van de ene op de andere dag konden we niet langer naar kantoor en moesten we massaal digitaal (samen)werken. Maar hoe goed zijn wij als Nederlanders in het digitale domein
Gebrek aan vertrouwen
Vertrouwen is de onzichtbare ‘smeerolie’ binnen iedere samenwerking. Vertrouwen creëer je dan ook niet zomaar. Veel managers en directieleden lukt het niet. En dat terwijl er een direct verband bestaat tussen bedrijfsprestaties en de mate van vertrouwen binnen de organisatie.
Klantverlies in kaart gebracht
Elk bedrijf heeft te maken met ‘churn’: klanten die hun abonnement opzeggen of geen diensten meer afnemen. Iedere klant die vertrekt betekent verlies aan inkomsten en rendement uit eerdere investeringen. Slimme organisaties gaan dit klantverloop te lijf maar hoe doe je dat
Spring in de actie taxi
Stephen Covey schreef een wereldberoemd boek over eigenschappen. Maar alle kernkwaliteiten hebben een natuurlijke tegenhanger en deze tonen zich zodra je in jouw kernkwaliteit doorschiet.
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales

Reduceren tot het belachelijke
marketing

Op zoek naar verbinding #Emerce Engage2018
strategie

Een jaar voor mogelijkheden en niet beperkingen
structuur

Heb jij de focus van een pantoffel?
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl