recente blog artikelen
Terug naar de basis
Soms is het als ondernemer geen slimme strategie om verder te bouwen. Simpelweg omdat er geen tijd of ruimte voor groei is. Op die momenten is het belangrijk om terug te gaan naar de basis. Maar durf jij dat?
Durf jij te veranderen
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Mensen willen een verandering, maar niet veranderen. Ze willen groter, beter of simpelweg meer, maar zijn niet bereid de veranderingen door te voeren om daar te komen.
NIET INSPIREREN MAAR MOTIVEREN #TNW2018 | Het event van het jaar
Ga met mij mee naar het grootste tech event van Europa #TNW2018
Ga met mij mee tijdens TNW2018 | Het event van het jaar
Kom met mij mee naar The Next Web Conference 2018 en ontdek exact wat je daar kan ervaren
Hoe win je als de markt tegen je lijkt te zijn
Als ondernemers hebben we het in deze tijden vaak zwaar. De bezoekersaantallen en marges staan onder druk. Maar hoe win je alsnog als de markt tegen je lijkt te zijn
Waarom de basis moet kloppen
Ondernemen gaat niet over een nacht ijs. De basis moet al goed staan, wil je succesvol ondernemen. Toch denken veel startende ondernemers er te lichtzinnig over en een groot deel stopt er na korte tijd mee. Wat kan je doen om toch levensvatbaar te zijn
De kracht ligt in de keuze
Ondernemen draait om keuzes maken. Jouw potentiële klant moet voor jouw product of dienstverlening kiezen, maar dit gegeven werkt ook de andere kant op. Durf jij voor jouw klanten te kiezen
Laat je niet verleiden
Als het op ons product of dienst aankomt laten we ons maar al te snel verleiden tot een prijsdiscussie. Maar is prijs wel echt zo belangrijk voor je klanten
De schrikbarende cijfers
Nieuwe informatie en waardevolle inzichten opdoen wil iedereen wel. Maar al die informatie is niets waard zonder implementatie.
Waar ondernemers op stuk lopen
Succesvol ondernemen is niet altijd even makkelijk. Het draait om keuzes maken en inzetten op de juiste zaken. Continuïteit blijkt in de praktijk een uitdaging en ze zien dan ook af van dingen die ze succes zal opleveren
JVSP22 EEN KIJKJE IN DE KEUKEN
In aflevering 22 ga ik in gesprek met Online Expert Marc de Groot om te spreken over de do’s en dont’s van Social Media
Leidt niet af
Een van de belangrijkste tools die je als ondernemer kan bezitten is de manier waarop je communiceert. Is jouw communicatie duidelijk of ontstaat er in de praktijk vaak ruis?
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales

Waarom moet je van uurtje-factuurtje afstappen?
marketing

Hoe meer er te kiezen valt, hoe minder er gekozen zal worden

Alleen deze week! Win een Brainstormsessie
strategie
structuur
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl