recente blog artikelen

Het gevaar bij stakeholders

Het gevaar bij stakeholders

Ieder project heeft te maken met een grote variatie aan belanghebbenden. En zoals iedere manager of projectleider je kan vertellen bestaat er niet zoiets als een stabiel stakeholdersveld. Een deel van de stakeholders kan je namelijk vrij eenvoudig identificeren maar er zijn ook belanghebbenden waar je wellicht niet zo snel aan denkt en je dan ineens verrast wordt door een onvoorziene groep. En je weer terug kan naar de tekentafel.

Lees meer
Veranderen gaat over anderen

Veranderen gaat over anderen

Verandering is onderdeel van ons leven, maar daarom niet minder een uitdaging. Veranderen roept dan ook vaak ‘weerstand’ op, maar is daarentegen onvermijdelijk. Verbeteren zouden we daarom moeten nastreven. Want omstandigheden veranderen en wanneer jij je niet aanpast aan deze veranderingen wordt de oude situatie vanzelf slechter.

Lees meer
Het onzichtbare laten meewegen

Het onzichtbare laten meewegen

Wanneer we conclusies moeten trekken doen we dat veelal op de gegevens die we met het blote oog kunnen zien. Tastbare en concrete data. Maar de conclusies die we daarmee trekken zijn bij lange na niet altijd de juiste. De harde cijfers spreken namelijk niet voor zich, ook de onzichtbare factoren moeten meegewogen worden.

Lees meer
Verdwalen in het project doolhof

Verdwalen in het project doolhof

In de praktijk zie je vaak dat een middel het doel wordt gemaakt en een projectteam verzand in allerlei randzaken. Ze zijn vooral heel druk met druk zijn en moeten vaak aan het eind van de rit met tegenzin toegeven dat het niet heeft opgeleverd wat ze van te voren hadden gedacht. Of hadden gehoopt.

Lees meer
Versnellen via een versnellingskamer

Versnellen via een versnellingskamer

De wereld om ons heen veranderd in hoog tempo en wordt daarmee steeds complexer. De behoefte aan technologie-ondersteunde methoden die helpen bij het doorgronden van de daarbij behorende complexe problematiek neemt toe.

Zeker op het vlak van effectievere methoden van samenwerken, beleids- en besluitvorming. Met deze groeiende behoefte ontstond de Versnellingskamer – een krachtig GDSS gebaseerd instrument.

Lees meer

Jerry is Gastblogger voor o.a.:

Frankwatching logo

Frankwatching

Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.

emerce

Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.

nieuws.social

Het grootste informatieve portal dat draait om ‘nieuws’ en ‘social’. Het biedt een podium aan exclusieve experts met allen een eigen visie, ervaring en creatieve inzichten.

Sales

De stilte doorbreken

SALES De stilte doorbreken Jerry van Staveren, Business Coach & ...
Verder Lezen
/

Ga jij met de juiste mensen in gesprek

SALES Ga jij met de juiste mensen in gesprek Jerry ...
Verder Lezen
/

Reduceren tot het belachelijke

VERKOOP Reduceren tot het belachelijke Jerry van Staveren, Business Coach ...
Verder Lezen
/

marketing

Ben je aan het spijbelen

Ondanks dat we al decennia van de daken schreeuwen dat ...
Verder Lezen
/

De Beste van 2018

Business Coach & StrateegAan het einde van het jaar maak ...
Verder Lezen
/

Op zoek naar verbinding #Emerce Engage2018

EVENT Op zoek naar verbinding #EmerceEngage18Jerry van Staveren, Business Coach ...
Verder Lezen
/

strategie

Een jaar voor mogelijkheden en niet beperkingen

De meeste van ons zullen blij zijn dat het uitdagende ...
Verder Lezen
/

Veranderen gaat over anderen

Verandering is onderdeel van ons leven, maar daarom niet minder ...
Verder Lezen
/

Het onzichtbare laten meewegen

Wanneer we conclusies moeten trekken doen we dat veelal op ...
Verder Lezen
/

structuur

Wat zegt je gevoel?

Als ondernemers zijn we vaak geneigd om onze dienstverlening en ...
Verder Lezen
/

Steeds dezelfde vraag

Herken je dat? Je begint de dag vol goede moed, ...
Verder Lezen
/

Heb jij de focus van een pantoffel?

Als ondernemers zijn we over het algemeen creatief en continue ...
Verder Lezen
/

events

Geen berichten gevonden.

gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Het is tijd voor weer een waardevol gastartikel van Peter Post, Copywriter. Tijdens zijn regelmatig verschijnende blogs neemt hij jou mee ...
Verder Lezen
/ Gastblog

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

Het is tijd voor eerste waardevolle gastartikel van Peter Post, Copywriter. Tijdens zijn regelmatig verschijnende blogs neemt hij jou mee ...
Verder Lezen
/ Gastblog

Met Jerry samenwerken?

Bestel hier:

Homepage

Archief

contact

+31 (0)6 48 95 29 04
jerry@jerryvanstaveren.nl