recente blog artikelen
De noodzaak van verandering
Verandering willen we allemaal, maar veranderen gaat ons slecht af. Vaak gaan we met de beste intenties een verandertraject in, om vervolgens vast te stellen dat we terugvallen in de oude situatie. De huidige crisis laat zien dat wij heel goed kunnen veranderen. Tenminste, als het echt moet.
Meer marketing resultaat
Marketing is niet one-size-fits-all. Marketing komt in 1000 verschillende soorten en maten want de aanpak die een slager gebruikt om succesvol te zijn is niet per definitie de aanpak die een accountant succes gaat brengen. Dus wat moet je doen om wel succesvol marketing in te zetten?
de Hoe van Marketing
Als bedrijf moet je de wereld laten weten van jouw bestaan en delen waar je goed in bent. Dat proces noemen we ook wel marketing maar blijkt in de praktijk voor veel bedrijven nogal een uitdaging te zijn.
Goede marketing gaat namelijk niet over jou of jouw bedrijf, maar over het probleem dat je oplost.
Het voordeel van Marketing
Steeds meer van het professionele leven verplaatst zich naar de online omgeving en de zakelijke dienstverlening is daarin geen uitzondering. Maar hoe kun jij online marketing inzetten voor jouw bedrijf en wat zijn de voordelen daarvan?
Jouw mensen zijn jouw marketing
De mensen binnen jouw organisatie zijn het meest krachtige marketing middel dat je als bedrijf bezit. Maar de uitdaging ligt juist in het persoonlijk maken en niet in het maken van veredelde zendmasten van je medewerkers
Waarom je aan Marketing moet doen
Wat marketing precies is is in de loop der jaren drastisch veranderd. De grens tussen de online en de echte wereld is aan het vervagen. Dus maak niet de fout om marketing te zien als een noodzakelijk kwaad en dit niet de aandacht te geven die het verdiend.
De impact van COVID19 op het bedrijfsleven
De kans dat je het Corona-virus krijgt is statisch gezien niet groot, maar de gevolgen ervan voor het zakenleven zijn gigantisch. Maar welk effect verwachten de voorlopers in het bedrijfsleven? De Executive Trend Survey vroeg het de leiders van top500 bedrijven.
Een reddingsboei in deze tijden | het nieuwe werken
We maken ons op voor weer een week thuiswerken. Dit vergt aanpassing, voor bedrijven, voor werknemers, voor mensen en voor de manier waarop wij samenwerken. Welke middelen kan jij inzetten om deze uitdagende tijden het hoofd te bieden
Leuker werken
Het bewustzijn voor verandering groeit en de behoefte om agile te werken mag inmiddels duidelijk zijn. Maar Agile is geen doel op zich. Het is een valkuil om te denken dat je dit uitsluitend met tools en technieken kunt bereiken. Maar wanneer je het op de juiste manier invult levert het zelfs meer werkgeluk op.
Een realist zet zijn zeilen bij
Iedere succesvolle ondernemer heeft het plan waarmee ze gestart zijn onderweg moeten bijstellen. Ondernemen is namelijk niet: plannen, taken uitvoeren en succesvol zijn.
Kan ik je manipu-helpen
Er zit een dunne lijn tussen beïnvloeden en manipuleren. Beide vormen gebruik je om iemand anders iets te laten doen, maar waar de een positief is, is de ander negatief. Waar ligt de lijn en hoe zet jij het in?
Maak de dingen niet mooier dan ze zijn
Elke beroepsgroep heeft eigen sector specifieke manier van communiceren, vol met vaktermen. Die klinken mega indrukwekkend, zeker als je niet thuis bent in de sector maar waar is dit voor nodig? Wie wint ermee?
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales

Verander de blik, verander de uitkomst
marketing

Ga met mij mee tijdens TNW2018 | Het event van het jaar

Is het internet een katalysator

10 REDENEN WAAROM JE IN 2018 ONLINE VOLLEDIG MOET OMARMEN
strategie

Data als brandstof voor de toekomst
structuur
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl