recente blog artikelen

De noodzaak van verandering

De noodzaak van verandering

Verandering willen we allemaal, maar veranderen gaat ons slecht af. Vaak gaan we met de beste intenties een verandertraject in, om vervolgens vast te stellen dat we terugvallen in de oude situatie. De huidige crisis laat zien dat wij heel goed kunnen veranderen. Tenminste, als het echt moet.

Lees meer
Meer marketing resultaat

Meer marketing resultaat

Marketing is niet one-size-fits-all. Marketing komt in 1000 verschillende soorten en maten want de aanpak die een slager gebruikt om succesvol te zijn is niet per definitie de aanpak die een accountant succes gaat brengen. Dus wat moet je doen om wel succesvol marketing in te zetten?

Lees meer
de Hoe van Marketing

de Hoe van Marketing

Als bedrijf moet je de wereld laten weten van jouw bestaan en delen waar je goed in bent. Dat proces noemen we ook wel marketing maar blijkt in de praktijk voor veel bedrijven nogal een uitdaging te zijn.
Goede marketing gaat namelijk niet over jou of jouw bedrijf, maar over het probleem dat je oplost.

Lees meer
Het voordeel van Marketing

Het voordeel van Marketing

Steeds meer van het professionele leven verplaatst zich naar de online omgeving en de zakelijke dienstverlening is daarin geen uitzondering. Maar hoe kun jij online marketing inzetten voor jouw bedrijf en wat zijn de voordelen daarvan?

Lees meer
Leuker werken

Leuker werken

Het bewustzijn voor verandering groeit en de behoefte om agile te werken mag inmiddels duidelijk zijn. Maar Agile is geen doel op zich. Het is een valkuil om te denken dat je dit uitsluitend met tools en technieken kunt bereiken. Maar wanneer je het op de juiste manier invult levert het zelfs meer werkgeluk op.

Lees meer
Kan ik je manipu-helpen

Kan ik je manipu-helpen

Er zit een dunne lijn tussen beïnvloeden en manipuleren. Beide vormen gebruik je om iemand anders iets te laten doen, maar waar de een positief is, is de ander negatief. Waar ligt de lijn en hoe zet jij het in?

Lees meer

Jerry is Gastblogger voor o.a.:

Frankwatching logo

Frankwatching

Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.

emerce

Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.

nieuws.social

Het grootste informatieve portal dat draait om ‘nieuws’ en ‘social’. Het biedt een podium aan exclusieve experts met allen een eigen visie, ervaring en creatieve inzichten.

Sales

5 redenen waarom jouw klant niet koopt

VERKOOP 5 redenen waarom jouw klant niet koopt Jerry van ...
/

Verkopen kost tijd

VERKOOP Verkopen kost tijd Jerry van Staveren, Business Coach & ...
/

Verander de blik, verander de uitkomst

VERKOOP Verander de blik, verander de uitkomst Jerry van Staveren, ...
/

marketing

Ga met mij mee tijdens TNW2018 | Het event van het jaar

EVENT The Next Web Conference 2018 Jerry van Staveren, Business ...
/

Is het internet een katalysator

Tijdens mijn coaching trajecten komt dit punt onvermijdelijk een keer ...
/

10 REDENEN WAAROM JE IN 2018 ONLINE VOLLEDIG MOET OMARMEN

STRATEGIE 10 redenen waarom je online moet omarmen Jerry van ...
/

strategie

Data als brandstof voor de toekomst

Het analyseren en interpreteren van data wordt voor het bedrijfsleven ...
/

Snelle veranderingen

Tijdens de eerste lockdown waren experts die zich bezig hielden ...
/

Versnellen via een versnellingskamer

De wereld om ons heen veranderd in hoog tempo en ...
/

structuur

Geen berichten gevonden.

events

Geen berichten gevonden.

gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Het is tijd voor weer een waardevol gastartikel van Peter Post, Copywriter. Tijdens zijn regelmatig verschijnende blogs neemt hij jou mee ...
/ Gastblog

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

Het is tijd voor eerste waardevolle gastartikel van Peter Post, Copywriter. Tijdens zijn regelmatig verschijnende blogs neemt hij jou mee ...
/ Gastblog

Archief

contact

+31 (0)6 48 95 29 04
jerry@jerryvanstaveren.nl