recente blog artikelen
Op zoek naar verbinding #Emerce Engage2018
Deze week was ik te gast bij Emerce Engage en in dit artikel zal ik je meenemen gedurende deze dag, waarbij we op zoek gingen naar verbinding en de rode draad door het seminar was: ‘zonder vertrouwen geen klanten’
Je kan het niet alleen
Ondernemen is een eenzaam bestaan, maar ondanks dat jij de kapitein op jouw schip bent kan je jouw eindbestemming niet alleen bereiken. Op welk punt jij je ook bevindt in jouw business of persoonlijke ontwikkeling een mentor of business coach helpt je verder. Iemand met een bewezen track record die je inspireert en tot actie over zet
Waarom veel bedrijven ten onder gaan aan arrogantie
Mensen willen graag voor bepaalde bedrijven werken, maar juist om factoren daar deze bedrijven vaak weer net zo snel verlaten. Maar liefst 92% van de mensen zouden er langer werken als er iets zou worden voorkomen. Benieuwd wat? Lees het blog artikel
Wat vertel jij ze
Ze zeggen “If you don’t tell, you don’t sell”” maar dat is meer dan alleen een uitdrukking. Het is de keiharde waarheid. Mensen zijn van nature fantastische verhalen vertellers, maar veel ondernemers slaan de plank mis bij het delen van hun boodschap. Voorkom dat in jouw verhalen
Echte verandering organiseren
Het is een vraag waar menig directeur, ondernemer of manager wakker van ligt: hoe krijg ik andere mensen mee in de nieuwe plannen? Die nieuwe visie of die nieuwe koers. We leven momenteel in een tijd waar alles bliksemsnel veranderd en die vraagt om drastische veranderingen want de markt van vandaag is niet langer de markt van 10 jaar geleden. Maar hoe kan je de rest van het bedrijf mee krijgen in deze veranderende tijden?
Wat maakt jou uniek
Iedereen kent ze wel: bedrijven die de mooiste termen gebruiken om hun bedrijf of product te omschrijven. Alsof ze hun tarief uitsluitend kunnen baseren op het aantal interessant klinkende woorden dat ze gebruiken. Maar wat maakt je onderscheidend of uniek?
Scheer de Jak niet
Een van de meest aansprekende termen die ik in de afgelopen tijd ben tegengekomen, komt uit de koker van Seth Godin. De term waar ik het over heb: Jak-Scheren. Ontdek nu wat dit fenomeen is
Ga je voor je geluk of ga je voor je gelijk
Geluk of gelijk: het verschil zit slechts in 2 klinkers, maar tegelijkertijd betekenen ze een wereld van verschil, want je gelijk halen betekent vaak het geluk vergeten.
Iets om over na te denken | Thinking Time
Een tijd geleden kwam ik een nieuwe manier van denken tegen die mij sindsdien veel inzichten heeft gegeven en eigenlijk alle verschil heeft gemaakt. En die wil ik vandaag met je wil delen, zodat ook jij jouw productiviteit en resultaat drastisch zal kunnen veranderen. Het heet ‘Thinking Time’
Leer jij van je fouten
Leren van fouten is een populair onderwerp binnen de werkomgeving. Althans, in theorie. In de praktijk is het namelijk een behoorlijk ingewikkeld proces. Bedrijven waar het wél lukt organiseren dit dan ook doelbewust. Doe jij dat ook?
Rijdt jouw bedrijf ook op de automatische piloot
Veel van ons leven speelt zich af op de automatische piloot. Datzelfde geldt helaas ook voor ons ondernemersleven. Maar is dat wel zo positief. Ontdek het in het artikel van deze week
Hoe de cijfers jouw succes kunnen ondermijnen
Het is een bekende ondernemers uitspraak ‘meten is weten’. Maar wat er specifiek wordt gemeten heeft zware invloed op hoe wij onze doelen vervolgens aanvliegen. Het verandert ons gedrag en onze inzet. Wat betekend dit voor jouw bedrijf?
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales

Waar we als ondernemers de plank misslaan
marketing
strategie
structuur
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl