recente blog artikelen
Werkt een bonus?
Het wetenschappelijk onderzoek naar motivatie in ons werk is de laatste decennia het meest uitgebreid en tevens het meest genegeerd. Wat de wetenschap weet en wat we in het zakenleven doen is compleet uit balans.
Druk zijn met druk zijn
De kans is groot dat jij het druk hebt. Maar er zit een wezenlijk verschil tussen druk zijn en productief zijn. In dit artikel zal ik je het verschil uitleggen en hoe jij met minder meer gedaan kan krijgen.
Doe niet zo negatief
A negative mind will never bring you a positive life. Maar waarom raakt verlies of pijn ons dan veel heftiger dan (potentiële) winst? En wat kan jij er tegen doen
Veranderen in één poging
Als je iets wilt veranderen denken we dat we aan slechts één poging genoeg hebben. Je moet het gewoon doen. De praktijk blijkt anders. Vaak gaat het mis en heel soms lukt het.
Is succes een gewoonte?
Je bent even kort gezegd wat je op dagelijkse basis doet. Dat wist Aristoteles zo’n 2350 jaar geleden al. Onderschat de kracht van je dagelijkse routine dan ook zeker niet.
Veranderen doet pijn
Feit: mensen houden niet van veranderen. Het liefst houden we alles lekker hetzelfde. Maar als de wereld om je heen vraagt om verandering hoe zorg je er voor dat je dat succesvol doet?
eDay 2019 | Toegang tot de digitale dag van morgen!
Enter Emerce eDay. Where innovation, digital and great minds converge. eDay is de dag in het jaar die ervoor zorgt dat je de andere 364 dagen voorop blijft lopen. eDay geeft je daarmee toegang tot de digitale dag van morgen!
Plak jij slechts een tijdelijke pleister?
Vraag een ondernemer wat de obstakels zijn binnen de business en je zal dan voornamelijk de symptomen te horen krijgen van waarom hun business nog niet is waar het zou moeten zijn. Helaas krijg je maar weinig de oorzaken van de knelpunten te horen.
Online is niemand veilig
Erop vertrouwen dat alles hetzelfde blijft en de manier waarop jij in het verleden succes hebt behaald ook de manier is waarop jij in de toekomst succes zal behalen is één van de grootste misvattingen die bedrijven en ondernemers momenteel hebben. Online is niemand veilig.
Herken jij de signalen
Reageren op nieuwe ontwikkelingen is tegenwoordig niet meer voldoende. Managers moeten proactief op zoek naar informatie en signalen van veranderingen in hun markt. Maar herken jij die signalen?
Doe niet zo benauwd
De consument van tegenwoordig, gewapend met de smartphone, is meer dan ooit in charge. Hierdoor ervaren veel bedrijven paniek en nemen daardoor verkeerde beslissingen
Ben je er klaar voor?
We staan aan de vooravond van een grote verandering in consumentengedrag op social media kanalen. De meeste bedrijven gebruiken op dit moment Social media uitsluitend om content te delen maar de bekende social kunnen tegenwoordig veel meer!
Jerry is Gastblogger voor o.a.:
Frankwatching
Publiceert sinds 2004 nieuws en opinie over media, marketing en digitale trends. Werd in 2007 uitgeroepen tot “Best Dutch Weblog”. Elke maand lezen 400.000 unieke bezoekers de artikelen.
emerce
Al sinds 1998 hét multimediaal platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business in Nederland.
Met 300.000 dagelijkse bezoekers op de website.
nieuws.social
Sales

Een mooie etalage maakt nog geen mooie business
marketing
strategie

De ruis op onze belangrijke beslissingen

De praktische obstakels van jouw klantaanpak
structuur
events
gastblogs

Hoe je je salespage makkelijk verklooit – en 15 tips om dat te voorkomen

Hoe je een pakkende titel schrijft waardoor je meer volgers krijgt (en meer betalende klanten)

contact

jerry@jerryvanstaveren.nl