door jerryvanstaveren | aug 10, 2020 | Strategie
Veel bedrijven zijn in deze hectische en uitdagende tijden druk bezig om hun business draaiende te houden. Ze introduceren daarbij allerlei nieuwe tools en hopen op die manier ‘in business’ te kunnen blijven. Maar op die manier werken IN je bedrijf is niet hetzelfde...
door jerryvanstaveren | jun 22, 2020 | Sales, Strategie
De Corona spanningen nemen af. Het bedrijfs- en sociale leven komt langzaam weer op gang maar daarmee stopt bij velen de onrust, de vragen, de onzekerheden en de zorgen nog niet. We krijgen weer ruimte voor bezinning en reflectie, maar laat je niet gek maken. De...
door jerryvanstaveren | mei 25, 2020 | Strategie
Wij denken vaak dat ons besluit een rationele beslissing is geweest. Terwijl in de praktijk blijkt dat het een besluit was waarbij onze vooroordelen ons zwaar hebben beïnvloedt. Hoe zeker van onze zaak we ook lijken te zijn. Op zich is dit niet verwonderlijk...
door jerryvanstaveren | mei 18, 2020 | Strategie
Het is een welbekende cartoon, die gretig wordt ingezet binnen de change management. Ik heb het natuurlijk over de -Who wants change, who wants to change- spotprent! Verandering willen we namelijk allemaal, maar veranderen gaat ons slecht af. Het liefst laten we...
door jerryvanstaveren | mei 12, 2020 | Marketing
Marketing is niet one-size-fits-all. Marketing en de daaruit voorvloeiende sales komen in 1000 verschillende soorten en maten. Dat is de reden dat ik eigenlijk al mijn cliënten andere adviezen geef want de aanpak die een slager gebruikt om succesvol te zijn is niet...