door jerryvanstaveren | sep 21, 2020 | Marketing
Social media is inmiddels helemaal verweven in ons leven. We kunnen, of beter gezegd willen, niet meer zonder. Ondanks dat we steeds vaker de nadelen ervan ervaren. De documentaire ‘The Social Dilemma’ geeft inzicht in deze nadelen en we worden als publiek daarmee...
door jerryvanstaveren | aug 3, 2020 | Marketing, Strategie
In deze veranderende tijden waar de aandachtspanne historisch laag is, veel aanbieders vechten om de aandacht van dezelfde klanten en we ons steeds meer in een 24-uurs economie bevinden is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen. En daardoor de focus te...
door jerryvanstaveren | sep 2, 2019 | Strategie
“Jer, waarom ben je toch elke dag online actief? Worden je klanten dat niet zat?” Het is een vraag die mij regelmatig wordt gesteld, vooral door bedrijven en ondernemers die zelf liever niet hun tijd aan het online verhaal willen “verdoen”. Het antwoord daarop is...
door jerryvanstaveren | aug 19, 2018 | Strategie
Internet, social media, ontelbare apps en dat handige stukje technologie in je zak genaamd een smartphone hebben ons als maatschappij en mens veel moois gebracht. Ons leven is er in ieder geval een stuk gemakkelijker en sneller door geworden. Maar…er is ook een...
door jerryvanstaveren | apr 16, 2018 | Strategie
Wees consistent of non-existent Op het moment dat ik dit artikel schrijf heb ik maandelijks zo’n 12.000 bezoekers op mijn website. Dat zijn 12.000 potentiële klanten, die elke maand een blik in mijn virtuele etalage werpen. Of dit nu voor de eerste keer is of dat ze...