Selecteer een pagina
Geen winst zonder volharding

Geen winst zonder volharding

In deze veranderende tijden waar de aandachtspanne historisch laag is, veel aanbieders vechten om de aandacht van dezelfde klanten en we ons steeds meer in een 24-uurs economie bevinden is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen. En daardoor de focus te...
De moeilijkste om te bereiken

De moeilijkste om te bereiken

Elke marketeer, ondernemer en verkoper wil de hoogste beslissers in een organisatie bereiken. De zogenaamde C-suite. Daardoor vist eigenlijk iedereen op dezelfde grote vissen in hetzelfde kleine vijvertje. Mede daardoor is dit C-level tegenwoordig steeds moeilijker te...
Meer marketing resultaat

Meer marketing resultaat

Marketing is niet one-size-fits-all. Marketing en de daaruit voorvloeiende sales komen in 1000 verschillende soorten en maten. Dat is de reden dat ik eigenlijk al mijn cliënten andere adviezen geef want de aanpak die een slager gebruikt om succesvol te zijn is niet...
de Hoe van Marketing

de Hoe van Marketing

Als bedrijf moet je de wereld laten weten van jouw bestaan en delen waar je goed in bent. Niet alleen vertellen wat je doet maar vooral vertellen waarom je doet wat je doet. Dat proces hebben we gevangen onder de naam marketing maar blijkt in de praktijk voor veel...
Het voordeel van Marketing

Het voordeel van Marketing

Veranderingen in de demografie van de markt en 24/7 toegang tot informatie via het internet leiden tot nieuwe strategieën voor het opbouwen van reputaties, netwerken en de manier waarop wij zaken doen. De uitdagende situatie rond Corona heeft dit digitale aspect nog...