Selecteer een pagina
Waarom zou je bloggen

Waarom zou je bloggen

Het is een vraag die regelmatig gesteld wordt door (potentiële) klanten: “Waarom zou ik mijn tijd steken in het schrijven van blogs?”. Zeker in deze tijden waar we snel resultaat willen zien lijkt het delen van blogs steeds meer een zinloze exercitie te...
Een wereld te winnen

Een wereld te winnen

De populariteit van podcasts blijft onverminderd stijgen. Inmiddels luistert bijna de helft van alle Nederlanders wel eens naar een podcast. En corona heeft deze trend alleen maar versneld. Om precies te zijn luistert momenteel 47% van Nederlanders wel eens een...
Geen winst zonder volharding

Geen winst zonder volharding

In deze veranderende tijden waar de aandachtspanne historisch laag is, veel aanbieders vechten om de aandacht van dezelfde klanten en we ons steeds meer in een 24-uurs economie bevinden is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen. En daardoor de focus te...
De moeilijkste om te bereiken

De moeilijkste om te bereiken

Elke marketeer, ondernemer en verkoper wil de hoogste beslissers in een organisatie bereiken. De zogenaamde C-suite. Daardoor vist eigenlijk iedereen op dezelfde grote vissen in hetzelfde kleine vijvertje. Mede daardoor is dit C-level tegenwoordig steeds moeilijker te...
Meer marketing resultaat

Meer marketing resultaat

Marketing is niet one-size-fits-all. Marketing en de daaruit voorvloeiende sales komen in 1000 verschillende soorten en maten. Dat is de reden dat ik eigenlijk al mijn cliënten andere adviezen geef want de aanpak die een slager gebruikt om succesvol te zijn is niet...