door jerryvanstaveren | dec 14, 2020 | Marketing
De populariteit van podcasts blijft onverminderd stijgen. Inmiddels luistert bijna de helft van alle Nederlanders wel eens naar een podcast. En corona heeft deze trend alleen maar versneld. Om precies te zijn luistert momenteel 47% van Nederlanders wel eens een...
door jerryvanstaveren | aug 3, 2020 | Marketing, Strategie
In deze veranderende tijden waar de aandachtspanne historisch laag is, veel aanbieders vechten om de aandacht van dezelfde klanten en we ons steeds meer in een 24-uurs economie bevinden is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen. En daardoor de focus te...
door jerryvanstaveren | jun 15, 2020 | Strategie
Elke marketeer, ondernemer en verkoper wil de hoogste beslissers in een organisatie bereiken. De zogenaamde C-suite. Daardoor vist eigenlijk iedereen op dezelfde grote vissen in hetzelfde kleine vijvertje. Mede daardoor is dit C-level tegenwoordig steeds moeilijker te...
door jerryvanstaveren | mei 12, 2020 | Marketing
Marketing is niet one-size-fits-all. Marketing en de daaruit voorvloeiende sales komen in 1000 verschillende soorten en maten. Dat is de reden dat ik eigenlijk al mijn cliënten andere adviezen geef want de aanpak die een slager gebruikt om succesvol te zijn is niet...
door jerryvanstaveren | mei 6, 2020 | Marketing
Als bedrijf moet je de wereld laten weten van jouw bestaan en delen waar je goed in bent. Niet alleen vertellen wat je doet maar vooral vertellen waarom je doet wat je doet. Dat proces hebben we gevangen onder de naam marketing maar blijkt in de praktijk voor veel...