door jerryvanstaveren | jun 28, 2021 | Strategie
Menig marketeer of coach heeft het erover: Je moet jezelf positioneren als expert en kennis delen met je doelgroep. Dit kan bijv. in de vorm van blogs, whitepapers, e-books of video’s zijn. En laten we eerlijk zijn: Wanneer je dit goed toepast is het een perfecte...
door jerryvanstaveren | apr 26, 2021 | Marketing, Strategie
Het is een vraag die regelmatig gesteld wordt door (potentiële) klanten: “Waarom zou ik mijn tijd steken in het schrijven van blogs?”. Zeker in deze tijden waar we snel resultaat willen zien lijkt het delen van blogs steeds meer een zinloze exercitie te...
door jerryvanstaveren | dec 14, 2020 | Marketing
De populariteit van podcasts blijft onverminderd stijgen. Inmiddels luistert bijna de helft van alle Nederlanders wel eens naar een podcast. En corona heeft deze trend alleen maar versneld. Om precies te zijn luistert momenteel 47% van Nederlanders wel eens een...
door jerryvanstaveren | aug 3, 2020 | Marketing, Strategie
In deze veranderende tijden waar de aandachtspanne historisch laag is, veel aanbieders vechten om de aandacht van dezelfde klanten en we ons steeds meer in een 24-uurs economie bevinden is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen. En daardoor de focus te...
door jerryvanstaveren | jun 15, 2020 | Strategie
Elke marketeer, ondernemer en verkoper wil de hoogste beslissers in een organisatie bereiken. De zogenaamde C-suite. Daardoor vist eigenlijk iedereen op dezelfde grote vissen in hetzelfde kleine vijvertje. Mede daardoor is dit C-level tegenwoordig steeds moeilijker te...