Resultaat in woorden brengen

Resultaat in woorden brengen

Als je het optimale resultaat wilt behalen met je (verkoop)gesprekken moet je er tijd, aandacht en energie in blijven steken. De woorden die je kiest tijdens deze gesprekken maken of breken daarbij het verhaal of de boodschap die je wilt overbrengen. En daarmee dus...
De paradox van succesvol ondernemen

De paradox van succesvol ondernemen

STRATEGIE De paradox van succesvol ondernemen Jerry van Staveren, Business Coach & Online Strateeg 19 Februari 2018 “Een paradox is een ogenschijnlijk tegenstrijdige situatie, die lijkt in te gaan tegen ons gevoel voor logica, onze verwachting of onze intuïtie....
Zeg Nee tegen No Cure No Pay

Zeg Nee tegen No Cure No Pay

Een theorie die aan de oppervlakte goed lijkt, kan ik de praktijk nog al eens anders uitpakken dan van te voren gedacht. Of zelfs gehoopt… Een aantal dagen geleden ontving ik een whatsapp berichtje van één van de cliënten waarmee ik een samenwerking heb. Deze...
Waarom we de verkeerde vragen stellen

Waarom we de verkeerde vragen stellen

Wanneer ik jou zou vragen om een verkoper te omschrijven, welke woorden schieten dan direct door jouw hoofd? De kans is groot dat je gelijk aan dingen denkt zoals:  glad, snelle prater of alleen geïnteresseerd in mijn portemonnee. Marktonderzoeker is niet een woord...
Speel het lange termijn spel

Speel het lange termijn spel

STRATEGIE Speel het lange termijn spel Jerry van Staveren, Business Coach & Online Strateeg 12 Juni 2017 Het voelt echt als een uitje als we met de kinderen ouderwets de stad ingaan. De drukte van Amsterdamse straten opzoeken met de bus voelt als een avontuur voor...