door jerryvanstaveren | sep 2, 2019 | Strategie
“Jer, waarom ben je toch elke dag online actief? Worden je klanten dat niet zat?” Het is een vraag die mij regelmatig wordt gesteld, vooral door bedrijven en ondernemers die zelf liever niet hun tijd aan het online verhaal willen “verdoen”. Het antwoord daarop is...
door jerryvanstaveren | jul 21, 2019 | Strategie
Om een duurzaam bedrijf te bouwen dat bestand is tegen de steeds kritischer wordende consument en de snel veranderende tijden is het van belang om relevant te blijven en één ding niet te vergeten: De klant is in deze tijden koning! In slechts één klik op hun...
door jerryvanstaveren | mei 27, 2019 | Strategie
De Griekse filosoof Heraclitus zei het destijds al; ‘Verandering is de enige constante’. Bijna alle directeuren, ondernemers en managers die ik ken, hebben veel plannen voor de verbetering van hun bedrijf. Zo willen ze nieuwe producten ontwikkelen, ander type klanten...
door jerryvanstaveren | mei 20, 2019 | Strategie
Midden in de nacht sneakers kopen, boodschappen doen of een nieuwe laptop aanschaffen. Als je eens in een wereldstad als New York of Tokio bent geweest is dat de normaalste zaak van de wereld. In Nederland zijn we echter zo ver nog niet. De Randsteden mogen zich dan...
door jerryvanstaveren | mei 13, 2019 | Strategie
Afgelopen woensdag was het dan zo ver. “Mijn club” Ajax – waar ik al als kleine jongen van school voor spijbelde, om stiekem met de bus naar de training in de toenmalige Meer te gaan- stond in de halve finale Champions league tegenover Tottenham. Als...