Waarom zou ik online inzetten?

Waarom zou ik online inzetten?

“Jer, waarom ben je toch elke dag online actief? Worden je klanten dat niet zat?” Het is een vraag die mij regelmatig wordt gesteld, vooral door bedrijven en ondernemers die zelf liever niet hun tijd aan het online verhaal willen “verdoen”.  Het antwoord daarop is...
Ben jij Future-Proof?

Ben jij Future-Proof?

Om een duurzaam bedrijf te bouwen dat bestand is tegen de steeds kritischer wordende consument en de snel veranderende tijden is het van belang om relevant te blijven en één ding niet te vergeten: De klant is in deze tijden koning! In slechts één klik op hun...
Veranderen doe je in eenheden van één

Veranderen doe je in eenheden van één

De Griekse filosoof Heraclitus zei het destijds al; ‘Verandering is de enige constante’. Bijna alle directeuren, ondernemers en managers die ik ken, hebben veel plannen voor de verbetering van hun bedrijf. Zo willen ze nieuwe producten ontwikkelen, ander type klanten...
[Werk]Tijden veranderen

[Werk]Tijden veranderen

Midden in de nacht sneakers kopen, boodschappen doen of een nieuwe laptop aanschaffen. Als je eens in een wereldstad als New York of Tokio bent geweest is dat de normaalste zaak van de wereld. In Nederland zijn we echter zo ver nog niet. De Randsteden mogen zich dan...
Tijd om te investeren

Tijd om te investeren

Afgelopen woensdag was het dan zo ver. “Mijn club” Ajax – waar ik al als kleine jongen van school voor spijbelde, om stiekem met de bus naar de training in de toenmalige Meer te gaan- stond in de halve finale Champions league tegenover Tottenham. Als...