door jerryvanstaveren | feb 22, 2021 | Strategie
In Nederland rukt online fraude en dan met name identiteitsfraude flink op. In 2020 hadden slachtoffers ruim 50 procent meer schade door fraude, dan het jaar eerder. Oplichters gaan dan ook steeds vernuftiger te werk, zegt de Fraudehelpdesk. Instagram bevestigt dat...
door jerryvanstaveren | mrt 23, 2020 | Marketing, Strategie
En toen zat opeens heel Nederland thuis te werken… Het vergt even aanpassen, voor bedrijven, voor collega’s, voor jou maar zeker ook voor mij. De aankomende maanden zou ik bij tientallen kantoren langs gaan om te coachen, een aantal events/trainingen bijwonen...
door jerryvanstaveren | sep 30, 2019 | Marketing, Strategie
Thomas Cook, de oudste reisorganisatie ter wereld, werd vorige week in de nacht van zondag op maandag failliet verklaard, nadat ze de nodige financiële middelen om een faillissement te voorkomen niet op tijd konden bemachtigen. De noodlijdende touroperator had op...
door jerryvanstaveren | sep 2, 2019 | Strategie
“Jer, waarom ben je toch elke dag online actief? Worden je klanten dat niet zat?” Het is een vraag die mij regelmatig wordt gesteld, vooral door bedrijven en ondernemers die zelf liever niet hun tijd aan het online verhaal willen “verdoen”. Het antwoord daarop is...