door jerryvanstaveren | mei 20, 2018 | Structuur
Het is een vraag die ons allemaal bezig houdt. Hoe kan het toch dat een concurrerende keten zoals bijvoorbeeld CoolBlue het “zo ongelofelijk goed doet” terwijl de rest van de markt het zwaar heeft? Iedereen heeft toch last van teruglopende bezoekersaantallen of marges...
door jerryvanstaveren | apr 30, 2018 | Sales, Strategie
“We hebben het alleen nog niet over de investering gehad, ik ben namelijk niet de goedkoopste.” – Ja, dat weet ik. Daar heb ik mij allang bij neergelegd. Ik weet dat het nou eenmaal veel geld kost, maar ik ga er vanuit dat het mij nog veel meer geld gaat...
door jerryvanstaveren | apr 23, 2018 | Strategie
Over slechts een paar weken is het weer zo ver. Dan vindt in Amsterdam het grootste tech event van heel Europa plaats: The Next Web. Tienduizenden bezoekers komen vanuit de hele wereld naar “ons” Amsterdam om te luisteren naar sprekers als o.a Anjali Sud van Vimeo,...
door jerryvanstaveren | apr 16, 2018 | Strategie
Wees consistent of non-existent Op het moment dat ik dit artikel schrijf heb ik maandelijks zo’n 12.000 bezoekers op mijn website. Dat zijn 12.000 potentiële klanten, die elke maand een blik in mijn virtuele etalage werpen. Of dit nu voor de eerste keer is of dat ze...
door jerryvanstaveren | apr 11, 2018 | Podcast
Aflevering 22 van de Jerry van Staveren Podcast is met recht special te noemen. Ik neem je namelijk achter de schermen mee tijdens een gesprek met Online Expert Marc de Groot. Zonder ons ervan bewust te zijn, werd ons gesprek opgenomen, en in deze...