MARKETING

De beste van 2016

Jerry van Staveren, Business Coach & Online Strateeg

27 December 2016

De laatste week van 2016 is aangebroken.

Een mooi moment om te evalueren wat door jullie, het publiek, werd gezien als de beste content van 2016.

1. “Verkoop het vliegtuig, niet de bestemming”

Hoe zorg je dat je een betere connectie maakt met je klanten en meer verkoopt, zonder verkoperig over te komen

2. “Het zwaktebod van slechte verkopers”

Het is opvallend dat er nog steeds ondernemers inzetten op kansloze en sterk verouderde verkoop strategieën.

3. “Iets waarvan ik zei dat ik het nooit zou doen”

Als ondernemers hebben we het druk, en moeten we overal bovenop zitten. Maar hoeft dat wel zo te zijn?

4. “Ik wens jou veel personeel toe”

Het is een punt waar veel ondernemers op uit komen en ze voor een grote uitdaging zet: Personeel aannemen.

5. “10 adviezen uit de toekomst”

We staan op de drempel van 2017, maar wat zijn de meest waardevolle lessen geweest dit jaar?

1.

2.

3.

4.

5.

1.

2

4

3

5

Ik wil je persoonlijk bedanken voor alle tijd, aandacht en moeite die je in het lezen van mijn blogs, het luisteren van mijn podcast of het bekijken van mijn youtube of instagram kanaal. Daar ben ik oprecht dankbaar voor en wens je alvast een knallend 2017 toe

Succes

2017 MET EEN KNAL BEGINNEN?

Maak een afspraak via NEXT LEVEL

Heb jij een uitdaging voor onze Experts?
Laat hier jouw gegevens achter

VERKOOP

VERKOOP DE BESTEMMING
NIET HET VLIEGTUIG

STRATEGIE

DIRECT RESULTAAT
VAN JE INSPANNINGEN

VERKOOP

HET ZWAKTEBOD
VAN SLECHTE
VERKOPERS