Van idee naar klantwaarde
In het snel veranderende landschap van tegenwoordig heb je als organisatie of bedrijf constante waarde nodig voor de eindklant. Deze ...
De belangrijkste ontwikkelingen in (online) consumentengedrag in 2021
Hoewel een meerderheid van Nederlanders het liefst fysiek wil blijven winkelen, is de kloof tussen online en offline shoppen kleiner ...
Hoe loyaal zijn jouw klanten
NPS viert binnenkort z'n 20e verjaardag. Dit populaire instrument werd ontwikkeld door Fred Reichheld, in samenwerking met Bain & Company ...
Waarom zou je bloggen
Het is een vraag die regelmatig gesteld wordt door (potentiële) klanten: "Waarom zou ik mijn tijd steken in het schrijven ...
Een wereld te winnen
De populariteit van podcasts blijft onverminderd stijgen. Inmiddels luistert bijna de helft van alle Nederlanders wel eens naar een podcast ...
The Next Web – Europas favoriete event in een nieuw jasje #TNW2020
Organisatoren van congressen en conferenties zitten wereldwijd met de handen in het haar, nu de coronamaatregelen hun werk in feite ...
De social media alarmbel
Social media is inmiddels helemaal verweven in ons leven. We kunnen, of beter gezegd willen, niet meer zonder. Ondanks dat ...
Hoe digitaal vaardig zijn we
Je zou haast gaan denken dat corona de werknaam is van digitaal werken. Want van de ene op de andere ...
Klantverlies in kaart gebracht
Churn rate of ook wel attrition rate is een weergave van het aantal afhakende klanten of opzeggende abonnees. In het ...