Marketing

Van idee naar klantwaarde

In het snel veranderende landschap van tegenwoordig heb je als organisatie of bedrijf constante waarde nodig voor de eindklant. Deze ...
/

De belangrijkste ontwikkelingen in (online) consumentengedrag in 2021

Hoewel een meerderheid van Nederlanders het liefst fysiek wil blijven winkelen, is de kloof tussen online en offline shoppen kleiner ...
/
NPS graadmeter

Hoe loyaal zijn jouw klanten

NPS viert binnenkort z'n 20e verjaardag. Dit populaire instrument werd ontwikkeld door Fred Reichheld, in samenwerking met Bain & Company ...
/

Waarom zou je bloggen

Het is een vraag die regelmatig gesteld wordt door (potentiële) klanten: "Waarom zou ik mijn tijd steken in het schrijven ...
/

Een wereld te winnen

De populariteit van podcasts blijft onverminderd stijgen. Inmiddels luistert bijna de helft van alle Nederlanders wel eens naar een podcast ...
/

The Next Web – Europas favoriete event in een nieuw jasje #TNW2020

Organisatoren van congressen en conferenties zitten wereldwijd met de handen in het haar, nu de coronamaatregelen hun werk in feite ...
/

De social media alarmbel

Social media is inmiddels helemaal verweven in ons leven. We kunnen, of beter gezegd willen, niet meer zonder. Ondanks dat ...
/

Hoe digitaal vaardig zijn we

Je zou haast gaan denken dat corona de werknaam is van digitaal werken. Want van de ene op de andere ...
/

Klantverlies in kaart gebracht

Churn rate of ook wel attrition rate is een weergave van het aantal afhakende klanten of opzeggende abonnees. In het ...
/