Verkoop

Bepaal het frame

De meeste informatie die we op dagelijkse basis te verwerken krijgen is niet bepaald objectief maar juist op een specifieke ...
/

Verkoop risico’s

In het dagelijks gebruik worden verschillende definities en interpretaties aan het woord risico gegeven. Voor sommigen heeft risico een negatieve ...
/

Verkoop eskimo’s geen ijs

“Hij verkoopt zelfs ijs aan een eskimo”. Het is een term die je vaak hoort als het gaat over “goede ...
/

Sales op de lopende band

“Na hoeveel maanden zou je een verkoper ontslaan als deze zijn target niet haalt? Is dat na 2 keer? Is ...
/

Niet te onderhandelen

Iedereen onderhandelt. Werknemers en werkgevers onderhandelen over het beste contract, ik onderhandel dagelijks met mijn kinderen over het avondeten en momenteel ...
/

De pijn van afwijzing

Iedere ondernemer of bedrijf kent wel dat gevoel van ‘ik wil iedereen helpen’ of beter gezegd; ‘ik kán iedereen helpen ...
/

Online onderhandelen

Slechts een klein aantal verkopers wordt écht effectieve onderhandelaars. Dat komt omdat de meesten van ons niet zijn opgeleid of ...
/

Gevaarlijke verdienmodellen

Tijdens mijn rol als consultant kom ik veel verschillende verdienmodellen tegen, die variëren van abonnementen, no cure no pay, investeringen ...
/

Resultaat in woorden brengen

Als je het optimale resultaat wilt behalen met je (verkoop)gesprekken moet je er tijd, aandacht en energie in blijven steken ...
/