WORKSHOP VISIE & STRATEGIE (BRAINSTORM)

Jerry van Staveren werd uitgenodigd op de Holding in Rotterdam van de MediaMarkt om daar te in de boardroom te brainstormen en sparren over de nieuwe koers en visie voor de toekomst.

De mediamarkt staat voor uitdagende tijden, waarbij online zowel kansen als bedreigingen vormt. Deze bedreigingen zorgen voor lagere bezoekersaantallen, minder terugkerende klanten en omzetverlies.

Met 50 vestigingen en duizenden werknemers is het belangrijk dat de visie zowel op holding niveau draagvlak vindt, maar tevens door deze werknemers op de vloer uitgedragen wordt. Hoe kan de Mediamarkt relevant blijven in deze nieuwe tijden en succesvol zijn in een dalende markt? 

“Ontzettend blij met de sessie van Jerry” – Jeffrey Arends

“Erg prettig om met iemand als Jerry te sparren. Positief, gedreven en veel kennis” – Vincent Pakvis

“Iemand met veel gewicht en kennis” – Bonnie Wolf

ONLINE STRATEGIE

Hogeschool van Amsterdam

kom In contact

+31 (0)6 48 95 29 04
jerry@jerryvanstaveren.nl