Spreken voor de toekomst
wat voor event heeft u in gedachten?
5 - 20 deelnemers
INTERACTIEF & INTIEM
5 tot 20 Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze
21 - 30 Deelnemers
MEDIUM BUSINESS EVENT
21 tot 30 Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze
30+ deelnemers
GROOT ZAKELIJK EVENEMENT
30+ Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze
niet informeren …
maar inspireren
maatwerk inhoud
de wereld versneld. Introducties van nieuwe producten, processen en systemen volgen elkaar in razend tempo op. Voor organisaties is het een enorme uitdaging om al deze veranderingen te absorberen en succesvol eigen te maken.
ervaring wijst uit dat veel organisaties overgaan tot slechts het informeren van hun medewerkers over deze ontwikkelingen en vergeten vooral te inspireren.
Juist de vertaling naar de praktijk, aan de hand van concrete voorbeelden en interactie zijn hierbij krachtige wapens. Hiermee maak je meer kennis, visies en invalshoeken beschikbaar.
voor een event wordt Hierbij gekeken naar uw merk, uw doelen, doelgroep en uiteraard uw budget. Op basis van deze input zullen wij tot een verrassende match komen.
een podium waarbij authenticiteit en passie gekoppeld worden aan de meest aansprekende praktijkverhalen die medewerkers of partners van uw bedrijf weten te inspireren en motiveren. Om het morgen een stukje beter te doen dan vandaag.
opdrachtgevers
reacties
vorige spreek opdrachten
verkoopbevordering
Op de fantastische locatie van Drenthe Flowers luisterden circa 45 Business leden ademloos naar de tips&tricks op het gebied van sales en slimme verkooptechnieken
online ondernemen
In het Auditorium 200 ondernemers toespreken
om praktijkkennis te delen en inzichten te geven die niet in de boeken terug te vinden zijn, met de focus op online resultaat
strategie
onderwerpen
Stakeholder analyse
Complexe vraagstukken hebben dezelfde rode draad: de betrokkenheid van meerdere stakeholders en organisaties, onduidelijkheid van doel en middelen, conflicterende belangen, inhoudelijk complexe materie en tijdsdruk. hoe krijg je deze mee in de veranderingen?
Krachtige groeps inzichten
een interactief sprekersevent biedt de gelegenheid alle aspecten van een bepaald onderwerp te overwegen, tot rake inzichten te komen en doeltreffende oplossingen te realiseren. door de kracht van de groep in te zetten.
Participatie
Participatie vraagt om omgevingsbewust werken, kennis van menselijk gedrag, omgang met een wereld die complex is en besef dat maatschappelijke belangen soms boven wetenschappelijke uitkomsten gaan. Participatie is een proces, het is vooral geen doel op zich.
Proces optimalisatie
Om processen aantoonbaar te versnellen maken we gebruik van een methodiek genaamd ‘de Versnellingskamer’. Hiermee wordt in korte tijd op gestructureerde wijze data verzameld, inzicht vergaard en vervolgstappen samengesteld die direct uitvoerbaar zijn.
Proces begeleiding
tegenwoordig vliegt het vakjargon je om de oren. Termen als Social Selling, lean of neuromarketing worden te pas en te onpas ingezet. Maar wat betekenen deze termen écht voor jou? Geen vaktermen, maar duidelijke taal. Zodat je als organisatie duidelijke stappen kan zetten
data
Een belangrijk voordeel van de methodiek die we toepassen is de uitgebreide rapportagefaciliteit. Hierdoor is data snel beschikbaar voor bestuurders, en deelnemers en kunnen we uitspraken feitelijk onderbouwen en tonen aan de groep.
faq – veelgestelde vragen
Als consultant geeft Jerry op dagelijkse basis strategisch advies om daarmee antwoorden te realiseren op complexe vraagstukken.
Vaak gaat het verder dan alleen het geven van advies en is hij ook nauw betrokken bij de uitvoering van het advies. Denk hierbij aan training van de medewerkers, maar ook aan workshops, strategische sessies of zelfs hulp bij het invullen of uitvoeren van andere belangrijke vraagstukken.
Wie zijn jouw opdrachtgevers?
Het grootste deel van mijn ervaringen ligt in de commerciële sector. Echter, de afwisseling in een andere sector werkt zowel voor mij, als voor de klant heel verfrissend.
De afgelopen jaren heb ik daarom verbreding gezocht in o.a. de financiele- / bouw sector. Klassieke branches maar ook daar is sprake van nieuwe werkprocessen, infrastructuur en het meekrijgen van mensen. Mensen meekrijgen in de veranderingen is een rode draad door alle projecten, opdrachten en spreekklussen.
Wat voor soort projecten doe je?
Ik werk graag samen aan complexe vraagstukken die de aandacht verdienen en waar de oplossing niet voor de hand liggend is. Denk hierbij aan onderwerpen als participatie, energietransitie of verandermanagement.
Ik ben sterk in inzicht te geven in het waarom, het wat en de toegevoegde waarde van wat nieuw is of anders moet. Daarbij werk ik altijd vanuit de (situationele) context van organisaties. Het is fantastisch om te ervaren hoe effectief iedereen wordt als hij of zij vanuit de eigen rol, positie en kerncompetenties samenwerkt aan één gemeenschappelijk doel.
De afwisseling van verschillende soorten vraagstukken en zowel klant als collega’s een stap verder helpen. Daar kom ik het best tot mijn recht.
Waarom zou ik een spreker inschakelen?
Stilstand staat vandaag de dag gelijk aan achteruitgang. Introducties van nieuwe producten, processen en systemen volgen elkaar in razend tempo op. Voor bestaande organisaties is het een enorme uitdaging om al deze veranderingen te absorberen en succesvol eigen te maken. Implementatie en adoptie is een vak apart.
Dit vraagt om maatwerk en niet om schijnzekerheid door bijv. met gecertificeerde oplossingen uit het verleden grip proberen te krijgen op de uitdagingen van deze tijden. Voor mij is één van de belangrijkste vragen: ‘’Hoe krijg je iedereen binnen de organisatie mee in de veranderingen?’’ Er is echter geen standaard antwoord op deze vraag. Elke organisatie en elke verandering vraagt namelijk om een eigen aanpak.
Daarom geloof ik in maatwerk, dus de werkelijke inhoud van het event verschilt per keer. De basis daarin wordt gelegd door jullie behoefte!
Na het boeken van een event komen we samen om jullie wensen uitvoerig te bespreken, de deelnemers in kaart te brengen en het uiteindelijke doel ervan vast te stellen.
Zodat het voor de deelnemers en jou als organisator een waardevol event gaat worden, waar alle partijen profijt van hebben.
Tijdens het event begin ik met een nulmeting, waarbij ik op basis van interactie met het publiek de knelpunten en verwachting naar voren haal.
Op basis daarvan zal ik gericht invulling geven. Zo maak ik het op maat en voorkom ik dat de deelnemers worden gebombardeerd met informatie waar ze uiteindelijk toch niets aan hebben.
Wanneer kan ik jou het best inzetten?
In een politiek complexe dynamische omgeving in teamverband actief zijn waarbij belangen goed moeten worden afgewogen, daar word ik door uitgedaagd en haal ik voldoening uit. Als spreker sta ik vooral in mijn kracht wanneer ik organisaties kan inspireren bij het bereiken van hun doelstellingen en dit concreet te vertalen naar de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij is de menselijke factor van essentieel belang.
Ik breng mensen graag in beweging en probeer ze in hun kracht te zetten en eigenaar te maken van de doelstellingen. Daarbij probeer ik een balans te vinden tussen luisteren, enthousiasmeren, binden en verbinden. Zaken als ‘Dienend Leiderschap’, “Zelforganisatie”, “LEAN werken” en “Team ontwikkeling” staan daarbij hoog in het vaandel.
De afgelopen 15 jaar heb ik verscheidene management & adviesrollen gehad voor o.a. MediaMarkt, ABN Amro, Reed Business en ANWB. Daarbij schakel ik graag op verschillende niveaus en ben ik bezig om de doelen praktisch te vertalen naar de praktijk.
Aan wat voor investering moet ik denken?
Dat is afhankelijk van een aantal zaken, zoals o.a. de duur van het event, de voorbereiding, het aantal deelnemers en de locatie.
Gemiddeld varieert een sprekersopdracht tussen de €1000 en €2500. Dat is dus een goede richtlijn om rekening mee te houden.
kennis maken?
bedrijfsgegevens
KVK : 63727439
IBAN : NL41 KNAB 0740 7824 44
BTW : NL212058526B01
Marijkestraat 15 1141 EX Monnickendam