verkoopbevordering
online ondernemen
om praktijkkennis te delen en inzichten te geven die niet in de boeken terug te vinden zijn, met de focus op online resultaat
online strategie
Interactieve evenementen
Stap in de Versnelling
Dat heeft mij een schat aan ervaring opgeleverd & jij hebt nu de kans daar gebruik van te maken.
Sla 20 jaar over & krijg grip op de zaak met bewezen technieken & strategieën.
maatwerk
Ik geloof juist in een maatwerk aanpak, speciaal samengesteld voor de situatie
interactie
Stel vragen, geef input, benoem je ervaringen & stel je knelpunten voor.
Op die manier kunnen we een workshop samenstellen waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt
actie
Dat je precies weet wat je moet doen & wanneer je dat moet doen
direct boeken
Hoe Groot is het Event?
5 - 20 deelnemers
5 tot 20 Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze
21 - 30 Deelnemers
21 tot 30 Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze
30+ deelnemers
30+ Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Business Club | Testimonial
naar de tips & tricks van Jerry geluisterd.
Tijdens de handvaten, die Jerry de leden aanreikte was er ook de ruimte om eigen problemen met klanten voor te leggen waardoor er een mooie interactie tussen de spreker en het publiek ontstond.
Een leerzame & gezellige avond!”
strategie
social media
duidelijke taal
praktijkvoorbeelden
kansen
valkuilen
faq
Veelgestelde Vragen
WAT IS JOUW SPECIALISME?
Dat gaat van slimme marketing (om met de juiste mensen in gesprek te komen) tot conversieverhoging (het algehele succes van de verkoop te verhogen) & eigenlijk alles wat daar tussenin zit.
Overigens wel met een sterke online focus, omdat je online vandaag de dag veel meer kan bereiken dan offline.
Ik kom met name het best tot mijn recht bij bedrijven die dezelfde focus hebben & meer resultaat willen met minder moeite. Je zou me dus eigenlijk een verkoper verpakt als online strateeg kunnen noemen.
Omdat ik ook weet dat het enige wat aan het eind van de dag telt het resultaat onderaan de streep is
HOE ZIET ZO'N LEZING ER IN DE PRAKTIJK UIT?
Dat kan bijvoorbeeld zijn social selling, online strategie of juist social media. Na het bestellen van de lezing komen we sowieso samen om jullie wensen te bespreken, de bezoekers in kaart te brengen en het uiteindelijke doel van de lezing vast te stellen.
Zodat het voor de bezoeker en jou als organisatie een waardevolle lezing gaat worden, waar alle partijen voordeel aan hebben.
Ook tijdens de lezing of workshop zelf begin ik vaak met een nulmeting, waarbij ik op basis van interactie met het publiek de knelpunten en verwachting naar voren haal.
Op basis daarvan start ik om daarmee gericht invulling te kunnen geven. Zo maak ik het op maat en voorkom ik dat de deelnemers worden gebombardeerd met informatie waar ze uiteindelijk toch niets aan hebben.
WELK ONDERWERP PAST HET BESTE BIJ ONZE WENS?
Neem dan simpelweg even contact met mij op, om alles te bespreken. Dat kan zowel telefonisch, 1-op-1 of per email.
Om een afspraak te maken KLIK HIER
WAT BEHANDEL JE ZO AL EN WAT IS JOUW ACHTERGROND?
Tijdens interactieve lezingen deel ik vooral mijn ervaringen, visie & strategieën die ik o.a. als Business Coach & Sales manager in mijn 15 jaar bij partijen als Reed Business, Eelco de Boer & Winst heb opgebouwd.
Mijn stijl van spreken is zowel luchtig als diepgaand, een combinatie van praktijkervaring & theorieën.
Op een manier die het voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maakt, met genoeg ruimte om vragen te stellen en eigen cases voor te leggen.
Mijn cliënten zijn ondernemers, beslissingsmakers, eigenaars, business clubs, DGA’s, CEO’s, managers, consultants & coaches.
De onderwerpen die ik tijdens mijn workshops & lezingen vooral behandel zijn:
- Verkoop naar het volgende niveau brengen
- Het optimaliseren van de (online) marketing, positionering en conversie
- Slimme strategieën en structuren om de transitie van Hard werken naar Smart werken te maken
- Het aanbrengen van de juist Focus om het optimale resultaat te bereiken
STUUR JE EEN FACTUUR?
De financiele afhandeling word normaliter compleet geautomatiseerd gedaan via de “inplannen”-knop.
Maar wil je liever een fysieke factuur? Dan kan dat uiteraard ook! Die neem ik vervolgens gewoon mee naar de lezing.
WIJ WILLEN EEN LEZING OVER SOCIAL MEDIA, MAAR OOK SOCIAL SELLING
Maar laten we niet te hard van stapel lopen, laten we eerst met elkaar in contact komen om te bespreken wat jullie doel met het event is, welke deelnemers er aanwezig zullen zijn, wat hun ervaring is en wat jullie doelen zijn.
Maak het bespreekbaar door een mail te sturen naar jerry@jerryvanstaveren.nl of maak hier een AFSPRAAK dan zullen we vervolgens de mogelijkheden te bespreken.
zit je nog met vragen?
Stel jouw Vraag hier

o.a. gewerkt voor















