BUSINESS BOEK #10 |  SOCIAL SELLING IN 60 MINUTEN


Titel: Social Selling in 60 minuten
Schrijver: Djoea van Zanten
Categorie: Studie & Management | Economie & Bedrijf | Digitale Trends En Tools In 60 Minuten

In dit item wil ik de beste business boeken met je delen. Boeken die impact hebben gehad op de levens van ondernemers en even simpel gezegd onmisbaar zijn in jouw boekenkast. Regelmatig zal een ondernemer uit mijn directe netwerk zijn of haar boekentip met je delen en je achtergrond geven waarom dit boek zo waardevol is geweest.

Dit keer de beurt aan een boek dat in het teken staat van Social Selling en een waardevolle toevoeging is aan jouw business boekenkast!


Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant.

Als een van de gezichten van Make Marketing Magic help Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de 60-minutenserie.

Waarom

Djoea van Zanten schrijft duidelijk en helder. Het is aantrekkelijk geschreven met soms een vleugje humor. Dit maakt het boek geen droog leesvoer en leest lekker makkelijk weg. Daarnaast is het boek ook heel praktisch, met goede voorbeelden. Je kunt daarom eigenlijk direct aan de slag na het lezen van zijn boek. De hoofdstukken zijn kort met goede opsommingen om de belangrijkste punten in zijn boek nog verder aan te stippen en overzichtelijk te maken.

Social selling in 60 minuten is een praktisch en helder geschreven boek. Je kunt direct aan de slag met de principes van social selling!

Aanbevolen door: Djoea van Zanten

Heb jij zelf ook een boek die je graag zou willen aanbevelen? Geef jouw keuze dan hier door