verkoopbevordering

Op de fantastische locatie van Drenthe Flowers luisterden circa 45 Business leden ademloos naar de tips&tricks op het gebied van sales en slimme verkooptechnieken

online ondernemen

In het Auditorium  200 startende ondernemers toespreken

om praktijkkennis te delen en inzichten te geven die niet in de boeken terug te vinden zijn, met de focus op online resultaat

online strategie

Een lezing op een inspirerende omgeving, namelijk de Openbare bieb Amsterdam, voor de enthousiaste ondernemers aan de SYBIT (tech startup hub)

Interactieve evenementen

Stap in de Versnelling

De afgelopen 20 jaar heb ik het geluk gehad om samen te hebben mogen werken met de grootste online ondernemers in verschillende masterminds & ben ik werkzaam geweest voor de grootste partijen in de Nederlandse zakenwereld

Dat heeft mij een schat aan ervaring opgeleverd & jij hebt nu de kans daar gebruik van te maken.

Sla 20 jaar over & krijg grip op de zaak met bewezen technieken & strategieën.

maatwerk

Elk bedrijf, elk persoon, elke doelgroep & elke uitdaging is anders. Daarom heeft het geen zin om inhoudelijk identieke workshops te geven.

Ik geloof juist in een maatwerk aanpak, speciaal samengesteld voor de situatie

interactie

Een onmisbaar facet tijdens de workshop is interactie.
Stel vragen, geef input, benoem je ervaringen & stel je knelpunten voor.

Op die manier kunnen we een workshop samenstellen waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt

actie

Informatie is niets waard zonder implementatie. En daar draait het om: Dat je actie gaat ondernemen met de kennis die je hebt vergaard & daar draag ik zorg voor.

Dat je precies weet wat je moet doen & wanneer je dat moet doen

Business Club | Testimonial

“Op een fantastische locatie hebben circa 45 Business Club leden & introducés ademloos
naar de tips & tricks van Jerry geluisterd.

Tijdens de handvaten, die Jerry de leden aanreikte was er ook de ruimte om eigen problemen met klanten voor te leggen waardoor er een mooie interactie tussen de spreker en het publiek ontstond.

Een leerzame & gezellige avond!”

strategie

Online moet alles een doel hebben om effectief te zijn. Is dit doel de connectie met je bezoeker, het verhogen van je omzet of om jezelf op de juiste manier te positioneren? Wat jouw doel ook is, zonder een degelijke strategie is jouw doel slechts een wens.

social media

Elk social media kanaal heeft zijn eigen nuances, met allemaal verschillende intenties van de bezoeker. Ontdek welke kanalen het beste passen bij jouw bedrijf & doelgroep en hoe je deze optimaal benut. Zodat jij goed beslagen ten ijs komt & het optimale resultaat behaalt.

duidelijke taal

In de online wereld vliegt het vakjargon je om de oren. Termen als Social Selling, Conversie of Storytelling worden te pas en te onpas gebruikt. Maar wat betekenen deze écht voor jou? Geen vaktermen, maar duidelijke taal. Zodat jij duidelijke stappen kan zetten

praktijkvoorbeelden

Goed voorbeeld doet volgen. Helemaal als deze voorbeelden passend zijn voor jouw situatie. Woorden is hoe wij communiceren, maar verhalen is hoe wij de connectie maken.

kansen

Waar liggen de kansen voor jou op online gebied? Wat moet je maximaal inzetten, waar kan jij je creativiteit in kwijt en waarmee zal jij het optimale rendement bereiken?

valkuilen

Wellicht belangrijker dan de kansen die online jou biedt zijn de bedreigingen of valkuilen. Waar moet je op letten & wat moet je in jouw situatie zien te voorkomen?

faq

Veelgestelde Vragen

WAT IS JOUW SPECIALISME?
Ik heb vooral veel ervaring op het gebied van verkoopbevordering & strategie.

Dat gaat van slimme marketing (om met de juiste mensen in gesprek te  komen) tot conversieverhoging (het algehele succes van de verkoop te verhogen) & eigenlijk alles wat daar tussenin zit.

Overigens wel met een sterke online focus, omdat je online vandaag de dag veel meer kan bereiken dan offline.

Ik kom met name het best tot mijn recht bij bedrijven die dezelfde focus hebben & meer resultaat willen met minder moeite. Je zou me dus eigenlijk een verkoper verpakt als online strateeg kunnen noemen.

Omdat ik ook weet dat het enige wat aan het eind van de dag telt het resultaat onderaan de streep is

HOE ZIET ZO'N LEZING ER IN DE PRAKTIJK UIT?
Ik geloof in maatwerk, dus dat verschilt per keer. De basis daarin wordt gelegd door jullie behoefte!

Dat kan bijvoorbeeld zijn social selling, online strategie of juist social media. Na het bestellen van de lezing komen we sowieso samen om jullie wensen te bespreken, de bezoekers in kaart te brengen en het uiteindelijke doel van de lezing vast te stellen.

Zodat het voor de bezoeker en jou als organisatie een waardevolle lezing gaat worden, waar alle partijen voordeel aan hebben.

Ook tijdens de lezing of workshop zelf begin ik vaak met een nulmeting, waarbij ik op basis van interactie met het publiek de knelpunten en verwachting naar voren haal.

Op basis daarvan start ik om daarmee gericht invulling te kunnen geven. Zo maak ik het op maat en voorkom ik dat de deelnemers worden gebombardeerd met informatie waar ze uiteindelijk toch niets aan hebben.

WELK ONDERWERP PAST HET BESTE BIJ ONZE WENS?
De onderwerpen die ik behandel tijdens een lezing moet je eerder zien als richtlijnen. Zoals gezegd geloof ik in maatwerk. Twijfel je over welk onderwerp het best bij jullie bedrijf of de deelnemers/bezoekers past?

Neem dan simpelweg even contact met mij op, om alles te bespreken. Dat kan zowel telefonisch, 1-op-1 of per email.

Om een afspraak te maken KLIK HIER

WAT BEHANDEL JE ZO AL EN WAT IS JOUW ACHTERGROND?

Tijdens interactieve lezingen deel ik vooral mijn ervaringen, visie & strategieën die ik o.a. als Business Coach & Sales manager in mijn 15 jaar bij partijen als Reed Business, Eelco de Boer & Winst heb opgebouwd.

Mijn stijl van spreken is zowel luchtig als diepgaand, een combinatie van praktijkervaring & theorieën.

Op een manier die het voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maakt, met genoeg ruimte om vragen te stellen en eigen cases voor te leggen.

Mijn cliënten zijn ondernemers, beslissingsmakers, eigenaars, business clubs, DGA’s, CEO’s, managers, consultants & coaches.

De onderwerpen die ik tijdens mijn workshops & lezingen vooral behandel zijn:

  • Verkoop naar het volgende niveau brengen
  • Het optimaliseren van de (online) marketing, positionering en conversie
  • Slimme strategieën en structuren om de transitie van Hard werken naar Smart werken te maken
  • Het aanbrengen van de juist Focus om het optimale resultaat te bereiken
STUUR JE EEN FACTUUR?

De financiele afhandeling word normaliter compleet geautomatiseerd gedaan via de “inplannen”-knop.

Maar wil je liever een fysieke factuur? Dan kan dat uiteraard ook! Die neem ik vervolgens gewoon mee naar de lezing.

WIJ WILLEN EEN LEZING OVER SOCIAL MEDIA, MAAR OOK SOCIAL SELLING
Dat is het grote online probleem: Er zijn zoveel mogelijkheden dat we vaak door de bomen het bos niet meer zien.

Maar laten we niet te hard van stapel lopen, laten we eerst met elkaar in contact komen om te bespreken wat jullie doel met het event is, welke deelnemers er aanwezig zullen zijn, wat hun ervaring is en wat jullie doelen zijn.

Maak het bespreekbaar door een mail te sturen naar jerry@jerryvanstaveren.nl of maak hier een AFSPRAAK dan zullen we vervolgens de mogelijkheden te bespreken.

direct boeken

Hoe Groot is het Event?

5 - 20 deelnemers

INTERACTIEF & INTIEM

5 tot 20 Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

21 - 30 Deelnemers

MEDIUM BUSINESS EVENT

21 tot 30 Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

30+ deelnemers

GROOT ZAKELIJK EVENEMENT

30+ Deelnemers
Op Locatie, naar keuze
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

zit je nog met vragen?

Stel jouw Vraag hier

Homepage
Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden

o.a. gewerkt voor