Nieuwe inzichten
voor nieuwe tijden

 

 

Maak gebruik van
20 jaar ervaring

 

De afgelopen 20 jaar ben ik werkzaam geweest voor de grootste partijen in de Nederlandse zakenwereld & heb ik het geluk gehad om samen te hebben mogen werken met de grootste online ondernemers.

Dat heeft mij in die 20 jaar een schat aan ervaring opgeleverd & jij krijgt nu de kans daar gebruik van te maken.

Sla 20 jaar over & ga direct aan de slag met bewezen technieken & strategieën.

Hoe gaan we te werk

14  MAATWERK

Elk bedrijf, elk persoon, elke doelgroep & elke uitdaging is anders. Daarom heeft het geen zin om inhoudelijk identieke workshops te geven. Ik geloof juist in een maatwerk aanpak, speciaal samengesteld voor de situatie

14  INTERACTIE

Een belangrijk facet tijdens de workshop is interactie. Stel vragen, geef input, benoem je ervaringen & stel je knelpunten voor. Op die manier kunnen we een workshop samenstellen waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt

14  ACTIE

Informatie is niets waard zonder implementatie. En daar draait het om: Dat je actie gaat ondernemen met de kennis die je hebt vergaard & daar draag ik zorg voor. Dat je precies weet wat je moet doen & wanneer je dat moet doen

“Op een fantastische locatie hebben circa 45 Business Club leden & introducés ademloos naar de tips & tricks van Jerry geluisterd. Tijdens de handvaten, die Jerry de leden aanreikte was er ook de ruimte om eigen problemen met klanten voor te leggen waardoor er een mooie interactie tussen de spreker en het publiek ontstond. Een leerzame & gezellige avond!”

Wat je meekrijgt

14  STRATEGIE

Online moet alles een doel hebben om effectief te zijn. Is dit doel de connectie met je bezoeker, het verhogen van je omzet of om jezelf op de juiste manier te positioneren? Wat jouw doel ook is, zonder een degelijke strategie is jouw doel slechts een wens.

14 SOCIAL MEDIA

Elk social media kanaal heeft zijn eigen nuances, met allemaal verschillende intenties van de bezoeker. Ontdek welke kanalen het beste passen bij jouw bedrijf & doelgroep en hoe je deze optimaal benut. Zodat jij goed beslagen ten ijs komt & het optimale resultaat behaalt.

14 DUIDELIJKE TAAL

In de online wereld vliegen de vaktermen je om de oren. Termen als Social Selling, Conversie & Storytelling worden te pas en te onpas gebruikt. Maar wat betekenen deze écht voor jouw situatie? Geen vaktermen, maar duidelijke taal. Zodat jij duidelijke stappen kan zetten

14  PRAKTIJKVOORBEELDEN

Goed voorbeeld doet volgen. Helemaal als deze voorbeelden passend zijn voor jouw situatie. Woorden is hoe wij communiceren, maar verhalen is hoe wij de connectie maken.

14   KANSEN

Waar liggen de kansen voor jou op online gebied? Wat moet je maximaal inzetten, waar kan jij je creativiteit in kwijt en waarmee zal jij het optimale rendement bereiken?

14 VALKUILEN

Wellicht belangrijker dan de kansen die online jou biedt zijn de bedreigingen of valkuilen. Waar moet je op letten & wat moet je in jouw situatie zien te voorkomen?

Onderwerpen

VERKOOP

Salestechnieken & verkoopbevordering om meer omzet te realiseren

STRATEGIE

Ga strategisch te werk & bereik jouw doelen efficiënt

SOCIAL MEDIA

Ontdek de kracht & valkuilen van de veschillende social media platformen

Jerry boeken

Hoe groot is het event

Klein en intiem

1 tot 10 Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Interactief en gericht

11 tot 20 Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Medium business event

21 tot 30  Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Groot zakelijk evenement

31 en meer Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

FAQ’s

veelgestelde vragen

WAT IS JOUW SPECIALISME?

Ik heb vooral veel ervaring op het gebied van verkoopbevordering & strategie.

Dat gaat van slimme marketing (om met de juiste mensen in gesprek te  komen) tot conversieverhoging (het algehele succes van de verkoop te verhogen) & eigenlijk alles wat daar tussenin zit.

Overigens wel met een sterke online focus, omdat je online vandaag de dag veel meer kan bereiken dan offline.

Ik kom met name het best tot mijn recht bij bedrijven die dezelfde focus hebben & meer resultaat willen met minder moeite. Je zou me dus eigenlijk een verkoper verpakt als online strateeg kunnen noemen.

Omdat ik ook weet dat het enige wat aan het eind van de dag telt het resultaat onderaan de streep is

HOE ZIET ZO'N LEZING ER IN DE PRAKTIJK UIT?

Ik geloof in maatwerk, dus dat verschilt per keer. De basis daarin wordt gelegd door jullie behoefte!

Dat kan bijvoorbeeld zijn social selling, online strategie of juist social media. Na het bestellen van de lezing komen we sowieso samen om jullie wensen te bespreken, de bezoekers in kaart te brengen en het uiteindelijke doel van de lezing vast te stellen.

Zodat het voor de bezoeker en jou als organisatie een waardevolle lezing gaat worden, waar alle partijen voordeel aan hebben.

Ook tijdens de lezing of workshop zelf begin ik vaak met een nulmeting, waarbij ik op basis van interactie met het publiek de knelpunten en verwachting naar voren haal.

Op basis daarvan start ik om daarmee gericht invulling te kunnen geven. Zo maak ik het op maat en voorkom ik dat de deelnemers worden gebombardeerd met informatie waar ze uiteindelijk toch niets aan hebben.

WELK ONDERWERP PAST HET BESTE BIJ ONZE WENS?

De onderwerpen die ik behandel tijdens een lezing moet je eerder zien als richtlijnen. Zoals gezegd geloof ik in maatwerk. Twijfel je over welk onderwerp het best bij jullie bedrijf of de deelnemers/bezoekers past?

Neem dan simpelweg even contact met mij op, om alles te bespreken. Dat kan zowel telefonisch, 1-op-1 of per email.

Om een afspraak te maken KLIK HIER

WAT BEHANDEL JE ZO AL EN WAT IS JOUW ACHTERGROND?

Tijdens interactieve lezingen deel ik vooral mijn ervaringen, visie & strategieën die ik o.a. als Business Coach & Sales manager in mijn 15 jaar bij partijen als Reed Business, Eelco de Boer & Winst heb opgebouwd.

Mijn stijl van spreken is zowel luchtig als diepgaand, een combinatie van praktijkervaring & theorieën.

Op een manier die het voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maakt, met genoeg ruimte om vragen te stellen en eigen cases voor te leggen.

Mijn cliënten zijn ondernemers, beslissingsmakers, eigenaars, business clubs, DGA’s, CEO’s, managers, consultants & coaches.

De onderwerpen die ik tijdens mijn workshops & lezingen vooral behandel zijn:

  • Verkoop naar het volgende niveau brengen
  • Het optimaliseren van de (online) marketing, positionering en conversie
  • Slimme strategieën en structuren om de transitie van Hard werken naar Smart werken te maken
  • Het aanbrengen van de juist Focus om het optimale resultaat te bereiken
STUUR JE EEN FACTUUR?

De financiele afhandeling word normaliter compleet geautomatiseerd gedaan via de “reserveren”-knop.

Wil je liever een fysieke factuur? Dan kan dat uiteraard ook! Dan neem ik die gewoon mee naar de lezing.

WIJ WILLEN EEN LEZING OVER SOCIAL MEDIA, MAAR OOK SOCIAL SELLING

Dat is het grote online probleem: Er zijn zoveel mogelijkheden dat we vaak door de bomen het bos niet meer zien.

Maar laten we niet te hard van stapel lopen, laten we eerst met elkaar in contact komen om te bespreken wat jullie doel met het event is, welke deelnemers er aanwezig zullen zijn, wat hun ervaring is en wat jullie doelen zijn.

Maak het bespreekbaar door een mail te sturen naar jerry@jerryvanstaveren.nl of maak hier een AFSPRAAK dan zullen we vervolgens de mogelijkheden te bespreken.

Wie gingen je voor

Een greep uit een aantal opdrachtgevers

Ik heb de lezing van Jerry als zeer plezierig en leerzaam ervaren.

Vaak zat er een “oh ja” momentje in wat vervolgens werd aangevuld door nuttige tips en trucs.

Met name in het gebruik van bepaalde (sociale) media. Voor mij was de inhoud prima.

Remco Kleijn

MVGM Vastgoedmanagement

Ik ervaar Jerry als gestructureerd en deskundig.

Wat hem onderscheidt is consistentie, structuur en goede opvolging.

Hij is enthousiast, geeft klanten een goed gevoel, houdt echt van zijn vak en is altijd op zoek naar ontwikkeling hierin.

Aan Jerry heb je een stabiele factor en een “omzetverhoger” voor je bedrijf

Eelco de boer

Winst.nl

Ik heb Jerry van Staveren leren kennen als een gepassioneerde businesscoach.

Hij spreekt uit zijn hart en door zijn kennis en kunde weet hij zowel mens als bedrijf op hoger plan te tillen.

Hij heeft een duidelijke visie en weet zich op dusdanige wijze in anderen te verplaatsen dat hij snel de vinger op de zere plek kan leggen en daardoor ondernemers een vertrouwd gevoel geeft. Eentje met een zichtbaar positief resultaat.

Ik kan je Jerry als businesscoach dan ook van harte aanbevelen

Irma Lohman

The Voice of Leadership

Waar ik normaal gesproken hard product selling gewend ben, laat Jerry een hele andere kant zien

Hij is oprecht geïnteresseerd, kan ontzettend goed met mensen omgaan en snapt je als persoon en ondernemer

Een toegevoegde waarde voor ieder bedrijf!

Ysai Laumen

Morgen Internet

Jerry heeft echt mijn ogen geopend en heeft me inzicht gegeven in wat er anders kan.

Nadat ik verschillende “standaard” verkoop trainingen had gevolgd wilde het niet lukken. Ik besloot Jerry in te schakelen en na aantal goede gesprekken heeft hij mij een hele andere kant laten zien van verkopen.

Hij heeft kennis en duidelijk veel ervaring. Ik zie hem als een voorbeeld en zou hem zeker aanbevelen als je vast zit of niet verder komt. Bedankt Jerry

Marc Sijbrands

Manager Allround Campers

Ik vond de coaching door Jerry zeer professioneel en vakkundig.

Het oprecht meedenken en op een positieve manier feedback geven.

Ik kon mijn hele lijst met vragen stellen en er werd echt tijd voor mij genomen. Veel tips, veel herkenbaarheid en bevestiging.

Ruth Neslo

Neslo Institute

Ik heb Jerry leren kennen als een gemotiveerde, ervaren en betrouwbare adviseur

Jerry heeft een bewezen track record van partners die hij heeft ondersteund.

Hij is zeer ervaren op het gebied van adviesverstrekking en een goede gesprekspartner

John Schnoing

Schnoing Tegeltechniek

Gisteren weer een enorm verhelderende en leerzame sessie met Jerry gehad.

Werken met Jerry is altijd prettig, to-the-point en wat mij naast alle goede adviezen het meest aanspreekt:

hij is écht betrokken bij jouw business om er op jouw eigen authentieke manier een succes van te maken.

Irene Blankers

PowerMam

Een greep uit eerdere opdrachten

Jerry boeken

Hoe groot is het event

Klein en intiem

1 tot 10 Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Interactief en gericht

11 tot 20 Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Medium business event

21 tot 30  Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

Groot zakelijk evenement

31 en meer Deelnemers
Q&A sessie inbegrepen
Onderwerp naar keuze

De mogelijkheden bespreken?

Laat je gegevens achter & ik bel je om alles door te nemen

Homepage

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden

Stationsplein 45 3013AK Rotterdam

+31 (0) 6 48 95 29 0 4

jerry@jerryvanstaveren.nl

LOCATIE 

 

BEDRIJFSGEGEVENS


KVK
: 63727439

IBAN : NL41 KNAB 0740 7824 44

BTW : NL212058526B01

Duikboot 7 3991 Houten

+31 (0) 6 48 95 29 0 4

jerry@jerryvanstaveren.nl

LOCATIE 

 

SOCIAL

HEB JE EEN VRAAG?

Homepage