Gericht stappen zetten

3 maanden 
praktische ondersteuning 

Het verschil tussen ondernemen en succesvol ondernemen ligt simpelweg in de keuzes die gemaakt worden.

Vaak ben je maar één strategische keuze verwijderd van jouw doelen. Als coach ondersteun ik jou om de juiste keuzes te maken. Keuzes waarmee je frustraties, weggegooid budget en verloren tijd voorkomt.

Het ondernemerschap kan jou voor grote uitdagingen zetten, want welke keuzes zorgen voor het gewenste resultaat? 

Ik vertaal lastige materie naar praktische en meetbare stappen, in een maatwerk aanpak speciaal samengesteld voor jouw specifieke situatie en doelen.

Want elk bedrijf, elke doelgroep & elke ondernemer is anders.

Verspil niet langer jouw waardevolle tijd & ga samen met mij praktisch en direct aan de slag. 

Kernwoorden

14  MAATWERK

Elk bedrijf, elk persoon, elke doelgroep & elke uitdaging is anders. Daarom heeft het geen zin om inhoudelijk identieke workshops te geven. Ik geloof juist in een maatwerk aanpak, speciaal samengesteld voor de situatie

14  INTERACTIE

Een belangrijk facet tijdens de workshop is interactie. Stel vragen, geef input, benoem je ervaringen & stel je knelpunten voor. Op die manier kunnen we een workshop samenstellen waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt

14  ACTIE

Informatie is niets waard zonder implementatie. En daar draait het om: Dat je actie gaat ondernemen met de kennis die je hebt vergaard & daar draag ik zorg voor. Dat je precies weet wat je moet doen & wanneer je dat moet doen

Inhoud

Kwartaal lang coaching

live meeting
2 online sessies
Q&A sessies inbegrepen
Stappenplan vormgeven

quote-icon-right-small“Op 28 november werd Jerry van Staveren door ons uitgenodigd om zijn visie en ervaring te delen. Jerry van Staveren is een succesvolle business coach, met een sterke online focus. Zijn gastlezing in het auditorium van vorig jaar was aanleiding om hem dit jaar opnieuw uit te nodigen.

Tijdens zijn interactieve workshop nam Jerry de studenten mee naar de strategie achter een sterke online positionering. Het was een waardevolle dag met een mooie interactie. De studenten hebben alle handvaten gekregen om hun product succesvol in de markt zetten” – Hogeschool van Amsterdam
5 star rating

Vul hier jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden

Op welk gebied kan ik je helpen?

Welk doel heb je?

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden

Specialisme

VERKOOP

Salestechnieken & verkoopbevordering om meer omzet te realiseren

STRATEGIE

Ga strategisch te werk & bereik jouw doelen efficiënt

SOCIAL MEDIA

Ontdek de kracht & valkuilen van de veschillende social media platformen

Veelgestelde vragen

WAT IS JOUW ACHTERGROND?

Geboren in Amsterdam & al op vroege leeftijd “besmet” met het verkoop virus. Op zijn 15e maakte ik al mijn eerste opwachting op een sales-vloer. Gewapend met een headset voerde ik mijn eerste koude salesgesprekken voor BRC, dat inmiddels is uitgegroeid tot het welbekende ‘weekendjeweg’ & Bookit.

Verkoop & targets behalen heeft mij sindsdien niet meer uit zijn greep verloren.

Na het behalen van mijn bachelor (BBA) Commerciele Economie aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik mijn verkoopkwaliteiten verder uitgebouwd bij het gerenommeerde Reed Elsevier waar ik begon als Account manager, maar al snel doorgroeide tot Teamleider met een eigen groep ‘verkoopkanjers’.Jerry van Staveren - Reed Business

De eerste stappen als coach werden gezet. Het was toentertijd mijn missie om Sales Manager te worden. Niet lang daarna kreeg ik die kans bij OTTO, uitzendorganisatie van het jaar 2014/15, waarbij ik grote klanten onder mijn hoede nam & een team van account managers aanstuurde.

De volgende uitdaging bracht mij naar Metro Cash & Carry, de overkoepelende organisatie van Makro, Staples & MediaMarkt, waar ik aan de slag ging als Adviseur. Gericht om high-end klanten naar het volgende niveau te brengen & tevreden te houden ondanks een dalende markt. Niet altijd even makkelijk kan ik je verzekeren.

Maar de puzzelstukjes vielen pas echt op hun plaats toen ik de kans kreeg om ondernemers te gaan coachen bij de coachingsorganisatie van Eelco de Boer: Winst.nl.Untitled design (63) Hierdoor kon ik mijn sales ervaring koppelen aan mijn passie om mensen oprecht verder te helpen.

Na met veel plezier deze functie te hebben vervuld & deel te hebben mogen uitmaken van verschillende mastermind groepen was de tijd echt aangebroken om op eigen benen te staan.

Om ondernemers te helpen het volgende niveau in hun business te bereiken en versneld stappen te zetten met bijna 20 jaar praktijkervaring

Mastermind Groep

WAT IS JOUW SPECIALISME?

Ik heb vooral veel ervaring op het gebied van sales, verkoopbevordering & strategie.

Dat gaat van (online) marketing (om met mensen in gesprek te komen) tot het verbeteren van de verkoopgesprekken en conversieverhoging naar eigenlijk alles wat daar tussenin zit.

Met een sterke online focus, omdat je online vandaag de dag veel meer kan bereiken dan offline. En ik werk liever smart dan hard, jij toch ook?

Ik kom met name het best tot mijn recht bij ondernemers die dezelfde focus hebben & meer omzet willen behalen met minder moeite. Je zou me dus eigenlijk een verkoper verpakt als online strateeg kunnen noemen.

Spreker Collage

WAAROM EEN BUSINESS COACH?

“Praktijkervaring is niet een manier om te leren, het is de enige manier om te leren” – Albert Einstein

Het verschil tussen een expert & een beginner is vaak simpelweg de tijd die geïnvesteerd is in het verkrijgen van praktijkervaring.

Een vuistregel die ze hiervoor hanteren is ‘de 10.000 uren regel’. Die stelt dat jij jezelf pas expert kan noemen als je minimaal 10.000 uur besteed hebt aan het verfijnen van een vaardigheid.

Maar als je héél eerlijk bent…: Heb jij tegenwoordig nog 10.000 uur vrij in jouw agenda?

Dat is waar de expertise van een succesvolle business coach het best tot zijn recht komt!

Gebruik maken van de 10.000 uren van een andere expert (en zijn netwerk) om daarmee versneld stappen te zetten, zonder zelf het wiel opnieuw te hoeven uitvinden.

Waarom de term business coach?

Toen ik besloot ondernemer te worden was het grootste knelpunt de titel die ik ging hanteren.

Sales manager, Business coach, Online Strateeg, Ondernemers Consultant, Verkoop Guru, Internet Marketing Expert. Het waren allemaal termen die mensen gebruikte om mij te omschrijven.

Maar eigenlijk wilde ik helemaal niet in een “hokje” geplaatst worden. De minste weerstand en tevens grootste herkenning bij anderen lg bij de term “Business Coach” en daar ben ik toen voor gegaan.

Waar het echter op neerkomt is dit: Ik wil jou of je business gewoon verder helpen en welke naam je op mij plakt maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. En ik hoop jou ook niet.

WAT IS JOUW GROOTSTE KRACHT?

Bij mij draait alles om resultaat. Dat wil zeggen: Omzet, conversie & connectie met jouw bezoekers. Omzet is nodig om jouw business draaiende te houden & naar het volgende niveau te trekken. Zonder omzet is je bedrijf ten dode opgeschreven. Daar ligt mijn focus & daar ligt mijn kracht.

Tevens zie ik mijn netwerk als mijn grootste asset. Door met mij te werken werk je tevens met de grootste experts in hun vakgebied samen. Dit gaat van copywriters, tot webdevelopers en van marketing experts tot brand designers. Ik geloof dan ook absoluut in de quote “alleen ben je sneller, maar samen kom je verder”

WANNEER ZOU IK MET JOU MOETEN WERKEN?

Heb jij het gevoel dat je vooruit wil, zonder tijd en energie kwijt te raken?

Dan kom ik goed tot mijn recht! Wanneer je versneld stappen wilt zetten en direct resultaat wilt behalen zonder het wiel opnieuw te hoeven uitvinden.

De keuze in de markt is momenteel reuze en er zijn online zoveel mogelijkheden dat we vaak door de bomen het bos niet meer zien.

En in veel gevallen hebben we dingen al eens geprobeerd, maar er zit een wezenlijk verschil tussen dingen doen en dingen goed doen! Op het juiste moment, met de juiste middelen, daarin schuilt het verschil. Die zorgen ervoor dat het een doorslaand succes wordt, of sterft in schoonheid. Ik help jou om die puzzelstukjes goed neer te leggen en jouw business nog succesvoller te maken.

HOE ZIET EEN SAMENWERKING MET JOU ERUIT?

Ik geloof in maatwerk, dus dat verschilt eigenlijk per ondernemer. De basis daarin wordt gelegd door jouw behoefte, wensen en verwachtingen.

Ten allen tijden beginnen wij met een “nulmeting” die bestaat uit een telefonisch gesprek waarbij wij de knelpunten & verwachting bespreken. Op basis van dit gesprek starten wij (mits er uiteraard raakvlak is) onze samenwerking.

IN WELKE MARKT ZITTEN JOUW CLIËNTEN?

Dat verschilt sterk en ik ben er trots op te zeggen dat ik cliënten in elk denkbare sector heb.

Zo werk ik o.a. samen met bedrijven uit de bouwindustrie, opleiders, architecten, andere coaches en zelfs advocaten en burgermeesters. Deze zijn elk actief in een eigen markt, met elk een eigen set van regels. Elk mens, elke doelgroep en elke markt is tenslotte anders en vraagt een geheel eigen aanpak om succesvol te kunnen zijn.

Waar ik mij op focus is beïnvloeding en strategie en elk mens is daar gevoelig voor, ongeacht in welke markt zij zich bevinden. Kortom: Geen generieke aanpak, maar wel een aanpak waar elk mens gevoelig voor is.

WAT KOST HET?

De basis van een samenwerking wordt veelal gelegd door 3 varianten: Het Senior, Medior of Junior traject met elk hun eigen investering. We kiezen daarbij het traject dat het best past bij jouw behoefte. Deze varianten moet je eerder zien als richtlijnen, als basis waarop we jouw specifieke samenwerking bouwen. Want zoals gezegd “alles wat ik doe is maatwerk”.

Twijfel je? Dan zou ik je willen adviseren om het éénmalig uit te proberen voor de gereduceerde prijs van € 497. Je kan dan zelf ervaren of het de juiste stap voor jou is.

Wil je hiervan gebruik maken? Klik dan HIER

Ervaringen
Aan welk doel wil jij werken

Zit je nog met vragen? Stel ze hier

Homepage

Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden