Vanuit mijn passie ondersteun ik ondernemers om de transitie van Hard werken naar Smart werken te maken.

Als ondernemer blijf je tijdens dit traject de eindverantwoordelijke en beslis je dus te alle tijden wat wij gaan inzetten. Het gevoel hierin moet goed zijn en de stappen die wij gaan zetten moeten passen bij het bedrijf en de persoon die jij als ondernemer bent . Transparantie en duidelijke communicatie zijn onmisbaar in dit proces.

Mijn dienstverlening uit zich in een maatwerk oplossing en wordt in de basis vorm gegeven door drie varianten, om jou als ondernemer de optie te bieden die het beste bij jou en je bedrijf past.

Mijn dienstverlening is echter niet voor iedereen weggelegd en komt daardoor het best tot zijn recht voor een bepaald type ondernemer. Dit is de ondernemer die vanuit passie zijn bedrijf is gestart, veelal op zichzelf is aangewezen, snelle beslissingen maakt en de transitie wil maken.

De drie varianten bestaan uit:

Behaal je al tijden hetzelfde omzet niveau en lukt het je maar niet om dit te doorbreken

Besteed je veel uren in je bedrijf en wil je dit minderen, zonder omzet en kwaliteitsverlies te lijden

Zie je door alle mogelijkheden door de bomen het bos niet meer

Zoek je naar structuur en focus binnen je bedrijf

Is het mogelijk om in termijnen te voldoen

Ja, dat is mogelijk. Neem gewoon even contact met mij op om dit bespreekbaar te maken.

Als we na ons gesprek hebben vastgesteld dat alle facetten aanwezig zijn om tot een samenwerking over te gaan zal ik dat niet laten vastlopen op de éénmalige besteding. Ik zal jou als ondernemer uiteraard tegemoet komen door een optie te bieden die bij jou past, tot uiterlijk 6 termijnen.

Komen er bijkomende kosten bij de termijnen?

Aangezien het meerdere boekhoudkundige acties vereist van mijn financiële partner worden er wel extra kosten in rekening gebracht bij meerdere termijnen. Deze zullen zo laag mogelijk gehouden worden.

Is het ook mogelijk om het junior traject in termijnen te voldoen?

Ja, ook dat is mogelijk, maar maximaal in 3 termijnen en er worden dan bijkomende kosten gerekend voor de extra boekhoudkundige handelingen

Gelden er ook bijzondere omstandigheden?

Uiteraard! Er kan altijd iets voorkomen waardoor het niet mogelijk is om een termijn op de afgesproken datum te voldoen of een andere samenstelling te maken. Neem simpelweg even contact met mij op en dan komen we tot een oplossing