Tijden veranderen
De verkoop- en marketingwereld verandert. Digitalisering en social media zijn niet meer weg te denken.
Je hoort tegenwoordig overal over social selling, maar wat is het eigenlijk en wat kan jij er mee?
Is het echt zo simpel als het klinkt en is het voor iedere organisatie weggelegd?
Klanten aantrekken wil iedereen wel, maar hoe zet je social selling effectief in en kom je tot de strategie die voor jou werkt?
Ontdek het in deze workshop, op maat gemaakt voor jouw specifieke situatie!
Inhoud
Social Selling
Aan de slag met sociale verkoop. Tijdens deze workshop leer je:
- Hoe sales, marketing en klanten profiteren wanneer een bedrijf een social selling-aanpak hanteert
- Slimme manieren om contact te leggen met meer mensen, merkherkenning te stimuleren en de verkoop te doen stijgen
- Hoe de topondernemers gebruik maken van social selling om betere leads te genereren en hogere deals te sluiten
Bouw vertrouwen op bij uw prospects en klanten door social selling op de juiste manier in te zetten voor jouw bedrijf
Toonaangevende sociale verkopers creëren 48% meer kansen en hebben 51% meer kans om hun quota te behalen
Direct contact
Vul hier jouw gegevens in
Jouw gegevens zijn veilig en worden niet aan derden verstrekt. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden
“Op 28 november werd Jerry van Staveren door ons uitgenodigd om zijn visie en ervaring te delen. Jerry van Staveren is een succesvolle business coach, met een sterke online focus. Zijn gastlezing in het auditorium van vorig jaar was aanleiding om hem dit jaar opnieuw uit te nodigen.
Tijdens zijn interactieve workshop nam Jerry de studenten mee naar de strategie achter een sterke online positionering. Het was een waardevolle dag met een mooie interactie. De studenten hebben alle handvaten gekregen om hun product succesvol in de markt zetten” – Hogeschool van Amsterdam
Een workshop om meer resultaat te halen?
Ik heb al een website, zit op social media en plaats geregeld content.
Heb ik die workshop dan wel nodig?
Ik snap dat je met vragen hebt, daarom heb ik
de meest gestelde voor je op een rij gezet:
WAAROM ZOU IK NAAR JOU MOETEN LUISTEREN?
Wanneer je ondernemer bent of eigenaar van een bedrijf en geen zin hebt om opnieuw het wiel uit te vinden.
Wanneer je geen uren wil spenderen aan generieke (online) cursussen, trainingen of seminars, die uiteindelijk niets zeggen over jouw specifieke situatie. Als je niet tevreden bent met het resultaat van je huidige inspanningen of partners. Of als je simpelweg het gevoel hebt dat je veel meer uit online kan halen dan je momenteel doet. Dan zou je naar mij moeten luisteren!
En waarom?
Even kort gezegd: Ondernemers helpen hun doelen te bereiken is wat ik fulltime doe!
Het is kennis die ik zelf heb opgedaan vanaf het moment dat ik mijn eerste salesvloer betrad als 15 jarige en die mij later Business Coach bij de grootste online ondernemer van Nederland (Eelco de Boer) heeft gemaakt en langs functies als Teamleider bij Reed Business en Sales Manager bij verschillende gerenommeerde partijen uit de Nederlandse zakenwereld heeft gebracht, zoals o.a. Kenwood en OTTO.
Het is kennis vanuit de verschillende Masterminds waar ik deel van heb mogen uitmaken, en van de mastermind die ik momenteel zelf beheer. Allemaal praktijkkennis van partijen en ondernemers die op dagelijkse basis het onderscheid maken en aan de top staan in de business wereld. En dat is kennis die ik met jou wil delen.
Mastermind met o.a. Eelco de Boer, Aartjan van Erkel & Anne Raaijmakers
En omdat ik weet dat likes uiteindelijk helemaal niets zeggen over jouw resultaat. Dus ben je uitsluitend geinteresseerd om meer likes of reacties te krijgen op je Facebook pagina, dan wil ik je adviseren om dit venster direct te sluiten.
Wil je echter online strategisch gaan inzetten om uiteindelijk meer cliënten, meer vrije tijd, meer omzet en meer resultaat te behalen dan ben je bij mij aan het juiste adres! Als je kort gezegd het internet voor je wilt laten werken, i.p.v. heel druk te zijn met druk zijn.
Het gaat mij uiteindelijk om resultaat en winst. Wel met een sterke online focus, omdat je daar tegenwoordig veel meer kan bereiken in een korte tijd dan in de offline wereld.
Ik kom dan met name het best tot mijn recht bij bedrijven die dezelfde focus hebben en meer resultaat willen, met minder moeite. Met partijen die weten dat likes niets zeggen en weten dat het plaatsen van content op Social Media of het hebben van een website alleen niet voldoende is.
Met Eelco de Boer
WAAR KEN IK JOU VAN?
- Misschien heb je mij voorbij horen komen op de grootste business podcast van Nederland (Studio Maestro)
- Ben je bij de lezing geweest voor de HvA in de grootste locatie van de Hogeschool van Amsterdam
- Heb je het interview gehoord bij BNR of
- Misschien heb je mijn youtube kanaal gezien met over de 100.000 views?
- heb je één van mijn blogartikelen gelezen op Internet Succes Gids of Linkedin?
- Of misschien juist wel het interview gelezen door Internet Succes Gids?
- Of mijn tips gezien op het kanaal van Online Bazen?
Ik ben dan ook overal aanwezig en dat is niet zonder reden. Ik geloof erg in:
“Practice what you preach”
En dat kan ik jou (jullie) ook leren, mits je de workshop boekt.
HOE ZIET DIE WORKSHOP ER IN DE PRAKTIJK UIT?
Ik geloof in maatwerk, dus dat verschilt per keer. Het heeft namelijk geen zin om je te overspoelen met allerlei technieken, strategieen of tools die niet passen bij jouw situatie!
De basis van de workshop wordt gelegd door jouw persoonlijke wensen en verwachtingen.
Dat is de basis waarop ik alles insteek, om daarmee gericht jouw specifieke knelpunt, de gewenste doelen en de verwachting van jou als ondernemer en bedrijf naar voren te kunnen halen. Elke markt heeft namelijk zijn eigen nuances, met een eigen doelgroep, specifieke producten of diensten en daarom de behoefte aan een compleet eigen aanpak.
En voorkom ik dat je wordt gebombardeerd met informatie waar je uiteindelijk toch niets aan hebt. Want het draait bij mij om resultaat.
Over het proces zelf:
- Wanneer je de workshop besteld krijg ik daar melding van
- We nemen contact met elkaar op (mail of telefoon) om de datum in te plannen en de wensen te bespreken
- Ik kom op de afgesproken datum en tijd naar jouw/jullie kantoor en we starten de workshop
AAN WAT VOOR INVESTERING MOET IK ONGEVEER DENKEN?
Daar kan ik heel transparant in zijn:
éénmalig: €897 ex of in
Dit is voor een workshop op een locatie naar keuze, van ongeveer 1 dagdeel, met maximaal 10 deelnemers vanuit jouw organisatie of netwerk.
Wanneer er meer mensen aanwezig zullen zijn, wordt het tarief anders, aangezien de interactie en het maatwerk maken dan steeds uitdagender en lastiger wordt.
In dat geval kan je de wensen en aantal deelnemers mailen naar jerry@jerryvanstaveren.nl en dan maken wij een maatwerk workshop met bijpassende maatwerk investering
VOOR WIE IS ZO'N WORKSHOP GESCHIKT?
De workshop is bedoeld voor iedereen die concreet aan de slag wil gaan met online-strategie, om daarmee het resultaat van hun bedrijf te vergroten.
En daar draag ik persoonlijk zorg voor!
Om te kunnen garanderen dat we tot de beste oplossing komen voor jouw situatie is er daarom maar plek voor max. 10 deelnemers.
Ik wil namelijk individueel de verschillende cases behandelen, de diepte in gaan en daarmee duidelijk krijgen wat het optimale plan van aanpak is voor jullie situatie.
Geen generieke of ’13-in-een-dozijn’ training, maar juist een interactieve workshop, toegespitst op jullie!
Zodat jij direct aan de slag kunt en het optimale resultaat kan gaan behalen.
WIJ WILLEN EEN WORKSHOP, MAAR HEBBEN MEER DAN 10 WERKNEMERS
Uiteraard is het mogelijk om met een grotere groep een workshop aan te vragen.
We zullen dan alleen een aangepaste variant moeten maken, aangezien de interactie dan moeilijker en intensiever wordt.
Om dit bespreekbaar te maken: mail naar jerry@jerryvanstaveren.nl en dan komen wij samen tot een gepaste oplossing
STUUR JE EEN FACTUUR?
De financiele afhandeling word normaliter compleet geautomatiseerd gedaan via de “reserveren”-knop.
Wil je liever een fysieke factuur? Dan kan dat uiteraard ook!
HET KAN NIET BIJ MIJ OP KANTOOR
Normaliter kom ik naar jullie kantoor toe om daar ter plekke een workshop te geven. Dat is voor mij ook prettig, omdat ik op die manier ook een gevoel kan krijgen bij de organisatie en ik het dus veel meer kan toespitsen op jullie specifieke situatie.
Maar het komt voor dat organisaties geen geschikte ruimte hebben voor zo’n workshop en daar heb ik ook een oplossing voor. Ik geef je dan de mogelijkheid om de workshop te volgen op één van mijn kantoorlocaties.
Er worden dan overigens wel extra kosten per deelnemer in rekening gebracht i.v.m. de huur van o.a. de beamer, het voorzien van hapjes en drankjes en de huur van de zaal. Deze extra kosten liggen op €50 extra per deelnemer.
IK WIL EEN WORKSHOP OVER HET GEBRUIK VAN SOCIAL MEDIA, MAAR TWIJFEL OVER DE INHOUD.
Dat is het grote online probleem: Er zijn zoveel mogelijkheden dat we vaak door de bomen het bos niet meer zien.
Daarom is de nulmeting en de interactie zo belangrijk. Dat is de basis van de workshop en vanuit daar wordt alles vormgegeven.
Want je zou bijvoorbeeld kunnen denken dat Instagram nu geweldige kansen biedt voor jouw organisatie, maar is dit gezien jullie doelen en verwachtingen (targets etc) niet het optimale kanaal om in te zetten.
Het zou dan weinig zin hebben om met Instagram de diepte in te gaan toch?
Ik kijk daarom naar jullie doelen, doelgroep en expertise en daar koppel ik de strategie aan die jullie naar die doelen gaat brengen.
Zonder verspilling van tijd, budget en mankracht.
Wie gingen je voor?
Haal jij al het optimale uit?