Hoe veilig voel jij je

Hoe veilig voel jij je

In een tijd waar werknemers steeds meer invloed hebben is het belangrijk om als werkgever vertrouwen te geven en een werkomgeving te creëren waarin mensen willen blijven werken.  Vaak zijn de initiatieven om dit te realiseren goed, maar soms slaan bedrijven te ver...
Druk zijn met druk zijn

Druk zijn met druk zijn

Er zit een wezenlijk verschil tussen druk zijn en productief zijn. Als je agenda overloopt, de dagen te weinig uren lijken te bezitten en je geen moment rust hebt betekent dat niet automatisch dat je succesvol of productief bent. Het verschil tussen druk en productief...
Doe niet zo negatief

Doe niet zo negatief

Heb je ooit gemerkt dat je langer stil staat bij een belediging dan bij een compliment? Of dat je gefixeerd bent op de fouten die je in het verleden hebt gemaakt en al snel jouw successen vergeet?  Op zich niet vreemd want kritiek heeft vaak een grotere impact op...
Ben jij Future-Proof?

Ben jij Future-Proof?

Om een duurzaam bedrijf te bouwen dat bestand is tegen de steeds kritischer wordende consument en de snel veranderende tijden is het van belang om relevant te blijven en één ding niet te vergeten: De klant is in deze tijden koning! In slechts één klik op hun...
De C in Customer Centric staat voor Cultuur

De C in Customer Centric staat voor Cultuur

Veel organisaties hebben de ambitie om veel klantgerichter te worden en daarmee meer enthousiaste klanten voor hun bedrijf, product of brand te creëren. Helaas blijft het in de praktijk vaak slechts bij die ambitie.  Ze hebben NPS als belangrijkste graadmeter, doen...