De C in Customer Centric staat voor Cultuur

De C in Customer Centric staat voor Cultuur

Veel organisaties hebben de ambitie om veel klantgerichter te worden en daarmee meer enthousiaste klanten voor hun bedrijf, product of brand te creëren. Helaas blijft het in de praktijk vaak slechts bij die ambitie.  Ze hebben NPS als belangrijkste graadmeter, doen...
[Werk]Tijden veranderen

[Werk]Tijden veranderen

Midden in de nacht sneakers kopen, boodschappen doen of een nieuwe laptop aanschaffen. Als je eens in een wereldstad als New York of Tokio bent geweest is dat de normaalste zaak van de wereld. In Nederland zijn we echter zo ver nog niet. De Randsteden mogen zich dan...
Tijd om te investeren

Tijd om te investeren

Afgelopen woensdag was het dan zo ver. “Mijn club” Ajax – waar ik al als kleine jongen van school voor spijbelde, om stiekem met de bus naar de training in de toenmalige Meer te gaan- stond in de halve finale Champions league tegenover Tottenham. Als...